שיא הצביעות

ישראל ביתנו מתלוננת: 'יש אנטישמיות כלפינו מצד חרדים'

במפלגתו של איווט ליברמן, שמפיצה כל העת שנאה לציבור החרדי, מנסים כעת להסיט את האש לכיוון ההפוך, תוך האשמות בוטות כלפי עסקנים חרדים • מאמינים להם? כנסו - והצביעו (אקטואליה, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

מפלגת 'ישראל ביתנו' פרסמה היום (שלישי) פוסט בדף הפייסבוק שלה, ובו היא קובלת על הסתה ואלימות פיזית ומילולית נגדה מכיוון התקשורת החרדית והעסקנים החרדים.

מדובר ב"האשמה" שמגיעה אחרי הסתה מתמשכת, חסרת תקדים, של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וחברי מפלגתו, נגד המגזר החרדי - הסתה שהובילה לתסיסה נגדית ברשתות החברתיות נגד אנשי המפלגה.

וכך נכתב בפוסט היום: "ישראל ביתנו הבהירה אין ספור פעמים שאין לה שום דבר נגד הציבור החרדי, אבל כנראה שזה לא מתאים בדיוק לאג'נדה של עסקנים חרדים למיניהם".

"אנו שבים ומדגישים: כל אלימות, פיזית או מילולית, כלפי כל אדם, ללא קשר לדת, מין וגזע, היא בזויה וראויה לכל גינוי. ישראל ביתנו מאמינה בעקרון של חיה ותן לחיות, ומתנגדת לכפייה דתית, אבל לא נקבל שום סוג של אלימות, לא כלפי חרדים ולא כלפי עולים".

סרטון הסתה מכוער, של ח"כ מ'ישראל ביתנו' (מתוך קמפיין הבחירות)

למרבה האירוניה, במפלגה מאשימים כאמור את החרדים בהסתה ובאנטישמיות: "הניסיונות של עסקנים חרדים לנצל כל הזדמנות על מנת להסית ולהטיח האשמות כלפינו, להנציח את שיח ההסתה בכלי התקשורת החרדים וברשתות החברתיות על בסיס יומי, והניסיון להדביק לישראל ביתנו ולפעיליה אלימות, תמיכה באלימות או הסתה לאלימות - היא אנטישמיות לשמה", נכתב.

כזכור, רק לאחרונה הופץ סרטון בו חבר הכנסת אלכס קושניר מסית בבוטות נגד "מיליון אזרחים", חרדים כמובן, שכביכול עושקים את המדינה. כך גם פורסם כי סגן ראש עיריית חיפה מטעם ישראל ביתנו כתב בבוטות נגד ציבור שומרי המצוות, בהכללה מזעזעת.

מה דעתכם, מאמינים לליברמן ואנשיו כי אינם מסיתים נגד החרדים, או ששוכנעתם כי הם דוברים שקר. באפשרותכם להצביע, ולהביע את דעתכם:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר