קמפיין בחירות נבזי

"אנטישמיות": האיש של איווט הפיץ סרטון מכוער

מקורבו של אביגדור ליברמן, חבר כנסת ב'ישראל ביתנו', מצא את האשמות במחסור בחיסונים נגד שפעת ובתורים בבתי החולים: נשים חרדיות ושומרות מסורת; תגובות נסערות במערכת הפוליטית (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ח"כ קושניר, במתקפה הבזויה (מתוך קמפיין הבחירות)

חבר הכנסת אלכס קושניר נצפה בסרטון שהופץ היום (שלישי) כשהוא מסית בגסות רוח נגד הציבור החרדי, תוך שרבוב שקרי והזוי של אורח חייהן של נשים חרדיות ושמרות מסורת.

קושניר, נציג 'ישראל ביתנו' בשתי הכנסות האחרונות ובעבר מנכ"ל משרד הקליטה, השמיע האשמות שווא, לפיהן "קופות חולים מסבסדות בדיקות לנשים, התור נקבע מעכשיו לעכשיו והתוצאה מדווחת לרב - זה קורה על חשבון תקציבי הבריאות"

"זה קורה גם על חשבון אותם אנשים ששוכבים עכשיו במסדרונות בתי החולים, על חשבון אלה שמחכים לבדיקות רפואיות חודשים ועל חשבון מי שמחכה לחיסונים".

הסרטון המקומם הקודם של נציג ישראל ביתנו (מתוך קמפיין הבחירות)

האיש של איווט ליברמן המשיך ו"תהה" בחוצפה: "מה השלב הבא - תשלחו אזרחים לקולונוסקופיה כדי לבדוק שהם אכלו כשר?"...

"אנחנו חייבים לעצור את כל הכפייה הזאת", סיים חבר הכנסת האלמוני יחסית, את דבריו בעלי הנימה האנטישמית, בעוד שמפלגתו האשימה מוקדם יותר היום כי עסקנים חרדים וכלי התקשורת במגזר, הם שפועלים נגדה באנטישמיות.

בתגובה לסרטון, שגסותו לא מאפשרת כמובן את פרסומו כאן, מסר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה): "הדברים שאמר נגד ההלכה היהודית וההסתה הנלווית להם מזכירים משטרים אפלים, שעברנו אותם ונעבור גם טיפוסים כמו קושניר, שמנסה לרצות את הבוס שלו, שמנסה בכוח לסחוב את מערכת הבחירות לנושאי דת ומדינה. לא מהדת איכפת לו ולא מהמדינה. את איווט מעניין רק ליברמן!".

קושניר, וה'בוס' ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) צייץ: "ח"כ קושניר מישראל ביתנו, איך שכחת את הדם להכנת מצות? די עם ההסתה הפרועה שלך. גלה אחריות - אם יש לך".

יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "הסרטון הבא מבית היוצר של ⁦‪אביגדור ליברמן: רבנים שוחטים ילדים של גויים ומשתמשים בדמם לאפיית מצות. הלוואי ויכולתי לחשוב שהשקרים האלה נובעים מבורות. אבל הם נובעים משנאה. אנטישמיות קלאסית במדינת היהודים. בושה".

ושר החינוך רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, כתב: "תחושת קבס. הגזענות הזו היא חרפה. הסרטון הזה הוא יריקה בפנים לכל מי שמסורת ישראל ויהדות חשובה לו, והוא צריך להיות מחוץ לכל שיח פוליטי. בושה שככה נראה השופר של ליברמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר