סערה בספרא

צפו: עובדים התפרעו, משה ליאון חולץ מהמקום

עשרות עובדי אגף התברואה התפרצו לאולם מועצת העיר ומחו על ההחלטה להפריט את מערך הטאטוא. אחד העובדים פרץ באלימות, ובסיום הישיבה חולץ ליאון עם מאבטחים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עיריית ירושלים עורכת בימים אלו שיפור משמעותי בתחום מערך הטאטוא העירוני, כאשר בין היתר הוחלט להפריט את שירותי הטאוטא, מה שעלול לגרום לפיטוריהן של עשרות עובדים.

עשרות עובדי אגף התברואה התפרצו לאולם מועצת העיר ומחו על ההחלטה להפריט את מערך הטאטוא.

לאורך הישיבה כולה צעקו קריאות ביניים לראש העיר משה ליאון והפריע לניהול תקין של הישיבה. בשלב מסוים התפרץ אחד העובדים באלימות פיזית והוצא על ידי המאבטחים מהאולם.

בתום הישיבה הסוערת, חולץ ראש העיר משה ליאון על ידי מספר רב של מאבטחים מאולם ישיבת המועצה.

במשך שנים רבות לא הצליחה העירייה לשפר את פעילות מערך הטאטוא על אף כספים רבים שהשקיעה במערך זה. בחודשים האחרונים התקבלה החלטה להפריט את שירותי הטאטוא, מה שהוביל להקטנת מספר עובדי הטאטוא המועסקים בתקן עירוני.

בעירייה מציינים כי "לצורך ניקיון העיר, ושמירתה ברמת ניקיון גבוהה, יועסקו במשימה גם חברות חיצוניות אשר יהיו אחראיות על ניקיונם של שכונות מוגדרות בעיר. הרפורמה היא בשיתוף העובדים ובהסכמת ההסתדרות. המהלך לא בא על חשבון העובדים, לא במקום רוב העובדים הקבועים, אלא בנוסף אליהם".

בעירייה טוענים כי "חלק מהעובדים ביקש להצטרף לתוכנית הפרישה מרצון המתנהלת בעת זו ומיוחדת עבורם, וחלקם, הארעיים, יוכלו להיות מועסקים בחברות שיזכו במכרז למימוש רפורמת הניקיון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר