"בּוֹבֶּה מַייסֶס"

ליברמן: ישראל ביתנו תצביע נגד החסינות

הסיכוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל חסינות נחלש, עם הודעת יו"ר ישראל ביתנו כי מפלגתו תצביע נגד: "כל מה שעניין ומעניין את נתניהו זאת החסינות", תקף איווט (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

עוד לפני שסיים בנימין נתניהו את הצהרתו הערב (רביעי), מיהר אביגדור ליברמן להצהיר: ישראל ביתנו תתנגד בהצבעה על בקשת החסינות לראש הממשלה.

בעמוד הפייסבוק שלו תקף איווט קשות את נתניהו: "עכשיו ברור מעבר לכל ספק. כל מה שעניין ומעניין את נתניהו זאת החסינות".

"עם זה הוא קם בבוקר, את זה הוא חי ונושם במשך היום ועם הוא הולך לישון. מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של הבעיה האישית, פרטית של נתניהו".

ליברמן המשיך, "אותו לא מעניין לא שמאל, לא ימין, לא דתיים ולא חילוניים. הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו זה קואליציית חסינות. כל השאר בּוֹבֶּה מַייסֶס".

לכן הצהיר, "אנחנו, "ישראל ביתנו", לא נהיה חלק מקואליצית החסינות. כולנו, פה אחד, נצביע נגד חסינות לנתניהו".

בנאומו הערב הסביר נתניהו כי מטרת החסינות להבטיח שלא יגישו כתבי אישום על רקע פוליטי, והוסיף כי זה מה שקורה בתיקים שלו: "תפירת תיקים, אכיפה בררנית, סחיטה באיומים של עדי מדינה, הדחת עדים ומבול של הדלפות מגמתיות ושטיפת מוח ערב ערב כדי להסית נגדי על ידי הטעיית דעת הציבור".

"והכי מדהים: האשמה חדשה שלא הייתה בתולדות האנושות, אני מואשם בקבלת סיקור חיובי", אמר בעודו פורץ מצחוק: "זה לא מצחוק. זה עצוב".

"בכוונתי להמשיך להוביל את ישראל להישגים היסטוריים", אמר נתניהו. "יחד אנחנו נעצים את הכלכלה שלנו, נבלום את איראן, נביא ברית הגנה עם ארה"ב, נכונן שלום עם מדינות ערביות ונחיל ריבונות בארצנו. זה לא מעניין את יריבנו, אין להם מה להציע חוץ מהסתה נגדי. כנראה קשה להם עם העובדה שהפכנו את ישראל למעצמה השמינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר