קולות מלחמה

מפקד משמרות המהפכה מאיים: "נביס את ארה"ב"

חוסיין סלאמי התייחס למתיחות בין איראן וארה"ב, לאחר תקיפת שגרירות ארה"ב בעיראק: "איננו מעוניינים במלחמה, אך אנחנו לא מודאגים. שיפנו אלינו בשפה הולמת" (חדשות)

חוסיין סלאמי (צילום: סוכנות הידיעות תסנים)

מפקד משמרות המהפכה האיראניים חוסיין סלאמי התייחס היום (חמישי) למתיחות הגוברת עם ארצות הברית לאחר תקיפת השגרירות בבגדד, ואיים: "אנו חזקים מספיק כדי להביס את ארצות הברית כמה פעמים, ואיננו מודאגים".

על פי דיווח של סוכנות הידיעות האיראנית תסנים, סלאמי אמר כי איראן אינה מעוניינת במלחמה עם ארצות הברית, ולא נערכת לכך - אך גם לא חוששת מעימות.

"אנחנו איננו מובילים את המדינה למלחמה, אבל אנחנו לא מפחדים מכל מלחמה ואנחנו אומרים לאמריקה לדבר כפי שצריך עם האומה האיראנית".

במקביל, מפקד צבא איראן, הגנרל עבד אל-רחים מוסאווי, צוטט היום ברשת IRIB: "כוחותינו עוקבים אחר כל ההתפתחויות, ואם מישהו יעשה את הטעות הקלה ביותר, הם יגיבו בנחרצות, ואם הסיטואציה תסלים, נראה לאויב את יכולותינו".

ההסתערות על השגרירות בעיראק (מתוך טוויטר)

אתמול, תקף המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי את הנשיא דונלד טראמפ, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי טראמפ "לא יכול לעשות דבר לאיראן". בהמשך פנה אליו ואמר כי "אם היית אדם הגיוני, מה שאתה לא, הייתה מבין שאומות שונאות אותך בגלל פשעיך".

עוד כתב חמינאי כי "אם הרפובליקה האסלאמית תחליט להילחם - היא תעשה זאת באופן חד משמעי. איננו מחפשים מלחמה, אך נגן בחריפות על האינטרסים, הכבוד, והתהילה של האומה האיראנית. אם מישהו יאיים על כך - נתעמת איתו ללא היסוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר