בחירות 2020

נתניהו: "הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ ופרץ אם לא יתאחדו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס לפילוג בימין וההערכה כי סיעות הימין ירוצו בנפרד בבחירות, ואמר: "הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ ופרץ אם לא יתאחדו", בימין החדש לעגו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב לפילוג בימין, וההערכה כי סיעות הימין ירוצו בנפרד בבחירות, ואמר: "הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ ופרץ אם לא יתאחדו", בימין החדש לעגו.

לדברי נתניהו, עם צאת השבת: "הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ ופרץ אם לא יתאחדו לרשימה אחת. שתי הרשימות עלולות ליפול מתחת לאחוז החסימה".

ב'ימין החדש' הגיבו לנתניהו: "אנחנו מעריכים את הדאגה של נתניהו. נמשיך במשימתנו להביא קולות מכחול לבן ומליברמן לטובת הקמת ממשלת ימין חזקה ובטוחה לאזרחי ישראל".

מ'עוצמה יהודית' נמסר: "לאור משחקי האגו והעלבות של חלק ממפלגות הימין, הדאגה של נתניהו לגורל הגוש בהחלט מובנת.

"עוצמה יהודית תמשיך לפעול על מנת ליצור כמה שיותר איחודים בין מפלגות הימין. רק כך נוכל להגדיל את הגוש ולהקים ממשלה יציבה וחזקה".

כזכור, בתחילת השבוע, התבטא השר בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי',, כי: "הגעתי להבנה, כי אם רצוננו להמשיך ולייצג ציבור, עלינו להתאחד באופן אמיתי, ובמקביל לקבל מנדט מהציבור. אני לא מבקש את המקום הראשון, גם לא את המקום השני או השלישי, אפילו לא מבקש מקום ריאלי. אני גם לא מבקש תפקיד בכיר או זוטר או כלשהו. כל שאני מבקש ודורש הוא – לקבל מנדט מהציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר