מתקשה לפרגן

ליברמן נגד מינוי השר החרדי: "מחטף פוליטי"

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף את החלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למנות את ח"כ יצחק כהן לתפקיד שר השיכון: " לא פחות ממחטף פוליטי" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר יצחק כהן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף הערב (ראשון) את החלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למנות את ח"כ יצחק כהן לתפקיד שר השיכון: " לא פחות ממחטף פוליטי".

כזכור, מוקדם יותר הודיע נתניהו על החלטתו למנות את כהן לתפקיד שר השיכון, במקומה של השרה יפעת שאשא ביטון שתעבור לתפקיד שרת הרווחה, לאחר שנשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן, לא אישר לסיעה לקבל את תיק הרווחה, מחשש שיצטרכו לאשר עבודות בשבת קודש.

איציק כהן נגד איווט ליברמן

לדברי ליברמן: "מינויו של ח"כ יצחק כהן מש"ס לתפקיד שר השיכון בתקופת מעבר זה לא פחות ממחטף פוליטי, במטרה לקבוע עובדות בשטח. לא מספיק שש"ס מחזיקה במשרד הפנים שמעביר תקציבים לטובת ערים חרדיות על חשבון הפריפריה, עכשיו משרד השיכון יעביר שטחי קרקע ירוקים וחקלאיים מהמועצות האזוריות לערים חרדיות.

"אני קורא לראשי המועצות האזוריות לגלות ערנות ולא להסס ללכת לערכאות משפטיות במידת הצורך. בכל מקרה, לאחר הבחירות "ישראל ביתנו" תדרוש את משרד הפנים ותבחן את כל ההחלטות שהתקבלו בתקופת ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר