חשש לחייו

חיפושים אחר אדם שנסחף בנחל ליד זכרון יעקב

כוחות חילוץ והצלה מחפשים אחר גבר שככל הנראה ניסה לחצות נחל גועש עם בנו. משירותי הכיבוי נמסר כי כלי הרכב שבו היו האב והבן נמצא ריק, וכי קיים חשש לחיי האב (בארץ)

חסימה בכביש 90, הבוקר (צילום: עפרה גזית, מ.א. תמר)

מזג האוויר הסוער שוב כאן: כוחות חילוץ והצלה פתחו הערב (ראשון) בחיפושים אחר גבר שככל הנראה נסחף סמוך לזכרון יעקב, לא רחוק מגבעת עדה.

לפי הדיווח של כוחות כיבוי האש, על גג הרכב עמדו אב ובנו. הרכב החל להיסחף הבן קפץ לגדה וכרגע האבא נסחף. הבן הוא שדיווח על היעדרות אביו.

בחיפושים משתתפים צוותי כיבוי, מסוק משטרתי, יחידת החילוץ "להבה" של שירות הכיבוי ויחידת הכלבנים הארצית. בינתיים הצליחו לאתר את הרכב - ריק.

זמן קצר קודם חולצו מבוגר ושני ילדים שהיו במכונית ששקעה באזור כפר הנוער שפיה שליד זכרון יעקב - אזור בו ירדה היום כמות משקעים גדולה מאוד של 45 מ"מ.

דקות לפני כן נתקע בנחל ניל"י, שנמצא גם כן באזור זיכרון יעקב, רכב פרטי עם 3 נוסעים. לאחר דקות מגג הרכב אבא ושניים מילדיו, כולם חולצו במצב טוב ואין חשש ללכודים.

לאור מערכת מזג אוויר חורפית אשר מלווה במפגעים מסכני חיים, שיטפונות והצפות, המשטרה מבקשת מהציבור להיות קשוב להנחיות מצילות חיים שמופצות על ידה באמצעי התקשורת השונים, תוך דגש לנהגים להתאים את מהירות הנהיגה לתנאי הדרך ולהימנע מלהיכנס למוקדי שיטפונות והצפות מסכני חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר