ליד מגדל העמק

תאונה קטלנית: צעירה נהרגה; מספר פצועים

צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה הערב בתאונת דרכים בין שלושה רכבים בכביש 75 סמוך למגדל העמק. במקום נפצע גבר נוסף במצב קשה, ושניים נוספים במצב קל (בארץ)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הקטל בכבישים: צעירה כבת 20 נהרגה הערב (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 75 סמוך למגדל העמק. בשל אופי פציעתה, נקבע מותה בזירת התאונה.

בתאונה, עם מעורבות שלושה כלי רכב, נפצע גבר כבן 30 במצב קשה, ושניים נוספים פונו על ידי כוחות מד"א שהוזעקו למקום, כאשר מצבם מוגדר קל.

מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על התאונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום התאונה דיווחו על ארבעה נפגעים.

פרמדיק מד"א, מאור אטדגי, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין שלושה כלי רכב, צעירה בשנות ה-20 נלכדה במושב הנהג של רכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו לאחר חילוצה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

"גבר כבן 30 וצעיר נוסף שחולצו מהרכב השני סבלו מפגיעות בכל חלקי גופם ופונו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבם קשה ובינוני. שני צעירים נוספים כבני 20 שהתהלכו במקום ונפצעו באורח קל נבדקו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים האנגלי במצב יציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר