לפני שלב הטיעונים

מאשים את הגמ"ח: המתחזה לליצמן לא שילם את כל הסכום

החרדי שהתחזה לעוזרו של סגן שר הבריאות וגבה כסף ממשפחות החולים, לא שילם את מלוא הסכום עליו הגיעו במסגרת ההסדר. עורך דינו האשים בדיון את הגמ"ח (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

במהלך דיון שנערך בבית משפט המחוזי בירושלים, ביקש עורך דינו של החרדי המתחזה להתחשב בעובדה שהוא לא שילם את מלוא הסכום שנקבע במסגרת ההסדר.

לדבריו, "הראינו מסמך שהוא אמור לקבל סכום מגמ"ח, אני אומר את זה בזהירות – גמ"ח כשמו כן הוא, הוא העביר רק חלק מהכסף. הפקדנו עד היום 53,000 ש"ח. עשינו את המקסימום שאפשר. אנחנו גם רוצים לסיים את התיק. השגנו את רוב הכסף".

הוא התחייב בדיון להשלים את יתרת הסכום, על סך 23,000 ש"ח בקרוב. "נכון שהיו דחיות אין קץ, ונכון שהיו התחייבויות ואנחנו עומדים מאחורי ההתחייבויות שלנו, יש אפשרות לארגן את יתרת הסכום תוך שלושה שבועות מהיום".

החשש הוא כי בשלב הטיעונים לעונש, אם יתברר שהוא לא עמד בתנאי ההסדר, טווח העונש שלו יורחב. "זה לא במהלך התקופה הוא ביצע עבירה נוספת", טען עורך דינו. "זה עניין כלכלי נטו".

נציגת המדינה טענה מנגד, "אנו סבורים שהנאשם לא עמד בתנאי ההסדר, הוא לא השלים את מלוא הפיצוי. אני מתנגדת לדחייה, גם לנוכח הדברים שכתובים בתסקיר".

כזכור, על פי החשד, הוא הציג עצמו כעוזרו של שר הבריאות יעקב ליצמן והרב אלימלך פירר וביקש ממשפחות החולים לשלם לו כסף והוא בתמורה הבטיח לקצר להם את ההמתנה לתורים בבתי החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר