איחוד ראשון בשמאל

יאיר גולן חובר שוב למרצ - בלי סתיו שפיר

המחנה הדמוקרטי תרוץ שוב בבחירות באיחוד בין מפלגת מרצ לבין יאיר גולן, תוך קריאה לעמיר פרץ לצרף את מפלגת העבודה לאיחוד בשמאל, אך בלי להזכיר את סתיו שפיר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

איחוד ראשון בין מפלגות השמאל: ח"כ יאיר גולן חתם הערב (שלישי) שוב עם יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורביץ על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, במסגרת מפלגת המחנה הדמוקרטי.

לפי ההסכם, יאיר גולן יוצב במקום השלישי ברשימה המשותפת. בהודעתם, קראו לעמיר פרץ להצטרף לאיחוד, תוך התעלמות מסתיו שפיר.

חברת הכנסת שפיר, שדרשה קידום במעמדה במפלגה, איימה להתמודד עצמאית במסגרת התנועה הירוקה, אך בסקרים היא מקבלת 0.0 אחוז תמיכה.

בזמן החתימה על הסכם הריצה עם גולן אמר הורביץ: "ברגע הזה אני פונה במיוחד לידידי יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ לבוא איתנו לחיבור כדי לאחד את השמאל בבחירות האלה".

רק חיבור גדול בשמאל יוכל להביא להקמת ממשלת מרכז שמאל ולסילוקו של בנימין נתניהו. רק חיבור גדול בשמאל יוכל להביא לצדק חברתי, לפתרון מדיני, למאבק לסיום הכיבוש והסכסוך. רק איחוד גדול בשמאל יוכל להביא את התקווה לישראל שאנחנו כל כך רוצים בה".

גולן אמר כי "הגיע הזמן להחליף במדינת ישראל את השילוב הרע והמבאיש של חרדה ויוהרה אישית בתקווה ובגאווה לאומית. אנחנו מתחילים בצעד ראשון, צעד אמיץ וחשוב".

"ניתן ביוזמה מדינית ביטחונית להסדיר את המצב בעזה ולהגיע לביטחון לתושבי הדרום. אפשר בעזרת יוזמה מדינית ביטחונית להגיע להתקדמות בזירה הפלסטינית בכללה. זה הדבר החשוב והמהותי ביותר למדינת ישראל. המהלך הזה יכול לייצר שותפויות אזוריות ובריתות חזקות שיחזקו את מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר