מפץ בשמאל?

עמיר פרץ הציג 'מתווה' להחלפת שלטון נתניהו

יו"ר 'העבודה-גשר', ח"כ עמיר פרץ, הציג הערב (שלישי) את המתווה שלו להחלפת נתניהו - ריצה משותפת של העבודה גשר, כחול לבן ומרצ. מחר ייפגש עם בני גנץ (חדשות, בארץ)

עמיר פרץ (צילום: Flash90)

מפץ בשמאל? יו"ר 'העבודה-גשר', ח"כ עמיר פרץ, הציג הערב (שלישי) את המתווה שלו להחלפת נתניהו - ריצה משותפת של העבודה גשר, כחול לבן ומרצ.

בהודעה מטעם סיעת העבודה גשר נאמר כי הסיעה "הביעה תמיכה מלאה של כל חברי הכנסת במתווה היו"ר עמיר פרץ למהפך וריצה של כל גוש המרכז שמאל לניצחון בבחירות".

יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ אמר: "מחר בבוקר אפגש עם בני גנץ ואניח בפניו את המתווה ללכת לממשלה שלא תסתפק בלהחליף את נתניהו - היא תחליף גם את המדיניות שלו.

"אני מניח על השולחן את המתווה שלי, הכדור עכשיו במגרש של כחול לבן. אני רוצה לוודא שאם יהיה מהפך הוא יהיה מהפך של שינוי ותקווה, ולכן, אני פונה לבני גנץ הערב וקורא לו לרוץ ברשימה משולשת עם מפלגת העבודה ועם מרצ ברשימה אחת. אסור לנו לאבד אף קול".

פרץ הוסיף ואמר כי "אני מרגיש את הייאוש. המהלך הזה יעיר את אזרחי ישראל החפצים בשינוי ויביא אותם לקלפי בהמוניהם. אני רואה חצי מיליון איש בכיכר רבין תומכים ברשימה. זה יביא אנרגיות חדשות לגוש. דבר כזה עוד לא היה בישראל, אנחנו נשנה את חוקי המשחק. ב'כחול לבן' צריכים להחליט מי השותפים שלהם - אנחנו לשינוי ותקוה, או בנט וסמוטריץ' לסיפוח והפקרה חברתית".

"מרצ לא פסולה בעיני. אם גנץ יחליט שהוא לא חלק מגוש השינוי והתקווה, אנחנו נחליט מה נכון לגוש שלנו", הבהיר פרץ.

מ'כחול לבן' נמסר כי "מחר ייפגש יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ עם יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ ועם יו"ר המחנה הדמוקרטי, ח"כ ניצן הורביץ. הפגישות יתקיימו בנפרד והן תואמו מבעוד מועד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר