סוער בנחל'ה

החב"דניקים נגד המתעלל: "אל תבוא לכאן"

אדם שהורשע בעבר בהתעללות בילדים, שוחרר מהכלא ורצה להגיע לגור בנחת הר חב"ד בקריית מלאכי. השכנים זועמים: "אם הוא יעבור, השכונה תתחיל לבעור ממש", אמרו (חרדים)

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: David Cohen/Flash90)

אדם היושב בכלא בגין התעללות בילדים, אמור להשתחרר בימים הקרובים. לאחר שנודע כי הוא מתכנן לעבור לגור עם משפחתו בנחת הר חב"ד בקריית מלאכי, יצאו התושבים המאבק.

מדובר באדם שהורשע בגין התעללות בילדות קטנות ביישוב תל ציון, אותן תקף בצורה חמורה. לאחר הרשעתו, נגזרו עליו 7 שנות מאסר.

בימים הקרובים, הוא עומד לסיים את תקופת ריצוי העונש שלו, אך לפי הסדר הטיעון עליו חתום, אסור לו לחזור להתגורר ביישוב תל ציון.

תיעוד מאחת המצלמות המראה תקיפה של ילד, כפי שנחשף ב'כיכר השבת' בשנת 2016

אך בקריית מלאכי, לשם תכנן לעבוד, לא מרוצים מרצונו להגיע לשכונה החב"דית. "אם הוא יעבור, השכונה תתחיל לבעור ממש", איים אחד התושבים בשיחה עם חדשות 12.

"הרבה שנים הציבור החרדי היה נבוך ולא ידע איך להגיב לזה, אבל ברגע שהבינו שזה שווה לרצח - אין מצב שנשתוק על דברים כאלה. הוא צריך להבין שלשכונת חב"ד בקריית מלאכי יש סף תסכול נמוך מאוד ביחס לדברים כאלה. יש סחף של אוכלוסייה צעירה לשכונה ויש קריאה שאצלנו הדבר הזה לא יקרה".

הוא הוסיף, "מילא זה היה אדם מתוך הקהילה שלנו שרוצה להשתקם, עובר טיפול ואנחנו יודעים שיש עליו פיקוח. אבל הוא פגע בילדות קטנות. אנחנו יודעים שאנשים כאלה שהורשעו נוטים לשוב לסורם במהרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר