התשובה שהפתיעה

כשהבנים של אריאל שרון הגיעו לר' עמרם בלוי

המקובל רבי גמליאל רבינוביץ חשף בשיעורו כי גלעד ועמרי, "בניו של ראש הממשלה אריאל שרון", הגיעו לבית מחותנו הרב עמרם בלוי מ'העדה', וחיפשו תשובה איך להחזיר את אביהם ששכב 'צמח' לאיתנו, התשובה שקיבלו הפתיעה אותם (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אריאל שרון ז"ל (צילום: פלאש 90)

המקובל הגאון רבי גמליאל הכהן רבינוביץ חשף בשיעורו את המפגש בין מחותנו הרב עמרם בלוי, מ'ועד הכשרות של 'העדה החרדית'', לבניו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון ז"ל.

כזכור, בשיא כהונתו של אריאל שרון ז"ל כראש ממשלה, הוא לקה בשבץ ונפל לתרדמת ארוכה, ונחשב ל'צמח' עד יומו האחרון.

הכעת, חושף הגר"ג רבינוביץ כי גלעד ועמרי, בניו של אריאל שרון, שחיפשו תרופה למחלת אביהם, הגיעו עד למחותנו של הגר"ג רבינוביץ, הרב עמרם בלוי, מראשי ועד הכשרות של 'העדה החרדית' בירושלים, אך התשובה של הרב בלוי הפתיעה אותם.

המקובל רבי גמליאל רבינוביץ (צילום: שלומי טריכטר)

וכך סיפר הגר"ג רבינוביץ בשיעורו: "סיפר לי מחותני הרב החסיד ר' עמרם בלוי מוועד הכשרות דעיר הקודש ירושלים תיבנה ותכונן, שלפני מספר שנים נפל למשכב, לא עלינו, ובהתגברות המחלה היה מוטל כמה חודשים מחוסר הכרה במצב קשה ביותר הנקרא 'תרדמת', אשר בהגדרות הרפואיות הוא נחשב כמו 'צמח', ואין שום אופן בעולם, עצה או תרופה לעוררו מתרדמת זו. מצב זה יכול להימשך על פני שנים רבות, רחמנא ליצלן.

"ביום אחד לפתע פתאום בנס מן השמים פקח את עיניו ואט אט חזר להכרתו המלאה עד שהבריא לגמרי, בחסדי שמים, וחזר לבריאותו השלמה כאחד האדם לאורך ימים ושנים טובות. הסיפור הזה היכה גלים בעולם הרפואה בהיותו מקרה יוצא דופן, כשרוב החולים במחלה זו אינם יוצאים ממנה, ה' ירחם".

"חלפו כמה חודשים", ממשיך ומספר הגר"ג רבינוביץ, "והנה מקבל ר' עמרם שיחת טלפון מבני משפחת שרון, הלוא היא משפחתו של אריאל שרון, ראש הממשלה לשעבר הזכור לגנאי, שזה כבר כמה וכמה שנים מוטל כך כ'צמח' ללא ניע וללא זיע. אנשיו ובני משפחתו חקרו ודרשו וביררו ללא הרף בכל העולם מה ניתן לעשות לרפואתו, הם ניסו את טובי הרופאים מן השורה הראשונה שבעולם הרפואה, ואף פרופסורים ידועי שם מהמומחים ביותר בעולם, והעלו חרס בידם. כולם קבעו בהחלטיות, שעל פי כל סדרי הרפואה אין שום תרופה למחלתו! אך בניו לא אמרו נואש, והחלו לברר בין בתי החולים השונים האם ישנם אנשים שחלו במחלה זו ויצאו ממנה.

"וכך נודע להם, מתוך אחת הרשימות שקיבלו, על הרב החסיד ר' עמרם שחלה אף הוא באותה מחלה בדיוק ושכב 'צמח' מספר חודשים באותו מצב כאביהם, עד שלפתע התעורר ויצא לחיים מחודשים. עתה ביקשו הם לקבוע פגישה עם ר' עמרם כדי לנסות לדלות ממנו ולגלות את הסוד המופלא, כיצד זה הצליח לצאת ממחלה קשה ונוראה שכזו?".

הרב רבינוביץ המשיך וסיפר כי "בהגיעם אל ביתו מלווים במשלחת של צוות רופאים מומחים החלו בחקירות ובדרישות בפרטי הפרטים של כל דרכי התרופות והרופאים שטיפלו בו.

"כשראה ר' עמרם לאן נוטים הדברים פתח את פיו בחכמה ואמר: 'דעו נא היטב, מבחינה רפואית כנראה עשיתם אתם הרבה יותר ממה שהיה בכוחי לעשות. כל מה שניסיתי אני, בוודאי ידוע לכם מכבר, ולא אוכל לחדש בפניכם בתחום הרפואה מאומה. אולם דבר אחד בלבד יש לי, שאותו לא תוכלו להשלים בשום אופן!'.

"חברי המשלחת נדרכו תיכף ועשו אוזנם כאפרכסת, הנה הולך הוא לפענח את ה'סוד' הגדול, ואולי אף להחזיר את ראש הממשלה לשעבר לבריאותו השלמה... הם הצהירו בפה מלא, שהינם מוכנים לפזר הון רב בעד גילוי הסוד ויעשו כל אשר יאמר להם. הם התחננו לגלות בפניהם מהו הדבר שהם עדיין לא ניסו".

אמר להם הרב בלוי: "יש לי כמה מאות נכדים, כן ירבו, שהתפללו עבורי בלב קרוע ומורתח מדי יום ביומו בכל אותה עת שחליתי, תפילות בוקעות רקיעים - זהו הסוד הגדול, שכנראה, אין לכם עדיין. זה ורק זה הוא פשר החלמתי, בנס ברור בחסדי שמים מגולים, ממלך יושב על כיסא רחמים!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר