נשות לומדי 'אחוות תורה' נהנו מערב ייחודי

האירוע נועד להוקיר ולהעריך את הנשים שתומכות בקביעת העיתים של בעליהן • באירוע הופיעה תזמורת הנשים 'זמורה' במופע חנוכה מאיר (חרדים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

מאות נשים השתתפו באירוע הגדול שיזמה רשת הכוללים 'אחוות התורה' עבור נשות הלומדים במטרה להוקיר ולהעריך את תמיכתן בקביעת העיתים לתורה של בעליהן.

במהלך האירוע המושקע, שנערך באולם המינהל הקהילתי הר נוף, נהנו הנשים ממופע חנוכה סוחף של תזמורת הנשים 'זמורה' מבית רון שולמית, שהופיעה במקום עם מעל 20 נגניות בניצוחה של ברכה בדיל ובהפקתה של שושי ברונר. הקונצרט שולב בדברי תוכן מאת המרצה פנינה טולידנו.

למשתתפות הוגש כיבוד עשיר והוענק להן גם שי אישי.

כאמור, מאחורי האירוע עומדת רשת אחוות תורה, שקיימה אותו על מנת להגביר ולהעצים את החיבור שבין הלומדים ומשפחותיהם, לשיעורים והסדרים של הכולל.

באחוות תורה מסכמים את האירוע בסיפוק ומבטיחים לצאת עם אירועים דומים כבר בתקופה הקרובה.

בנוסף ביקשו באחוות תורה להודות באופן מיוחד למחזיק תיק תרבות תורנית בעיריית ירושלים הרב דודי בלומנשטוק על הירתמותו לטובת האירוע. "מדובר באירוע יקר מאוד שקיומו התאפשר תודות להירתמות והסיוע של הרב בלומנשטוק שעשה מאמצים כבירים על מנת להשיג את התקציב הנדרש".

לדבריהם, "האוזן הקשובה שלו והנכונות לסייע לכל דורש היא מן המפורסמות, אבל רק כשרואים מקרוב כמה לב נשמה ואיכפתיות הוא מכניס בעשיה ובפעילות שלו, מבינים עד כמה מדובר באיש ציבור נדיר".

בנוסף ביקשו המארגנים להודות ליו"ר המינהל הקהילתי הר נוף אלי וייזר על הסיוע לאורך כל שלבי האירוע ותכנונו, סיוע שבא לידי ביטוי הן בקיומו הטכני של האירוע והן בסידורים השונים שהיו כרוכים בהפקתו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר