"לא נפסלתי"

דוד ביטן כועס: "נתניהו צלצל אלי, לא עניתי"

אחרי ששוב לא מונה לכהן כשר, הפעם בשל בעיות משפטיות, ח"כ דוד ביטן כועס, ומסביר מדוע לא ענה בטלפון לראש הממשלה • "זה המצב. לא נולדתי להיות שר", הוסיף (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

מחר (ראשון) היה אמור ח"כ דוד ביטן מהליכוד להתמנות לתפקיד שר החקלאות אלא שבשל בעיות משפטיות המעכבות את מינויו, הודיע ביטן כי מוותר על התפקיד. כעת, הוא חושף את מאחורי הקלעים ומספר: "נתניהו צלצל אליי, אבל לא עניתי".

בפאנל שהתקיים בכנס של ההסתדרות הציונית חשף חבר הכנסת ביטן: "נתניהו ניסה לצלצל אליי, אבל לא עניתי. כשאני כועס אני לא עונה, בשביל לא לדבר שטויות. כשאתה נרגע אז אתה עונה לאנשים – זה האופי שלי. אני לא כועס על נתניהו, אני כועס על הסיטואציה".

ביטן סיפר: "אמרתי לעצמי שלא אהיה שר לחודש ועזבתי את זה. נראה מה יהיה בעתיד".

עוד הוסיף: "אני לא כועס על אף אחד. שנתיים ימים הייתה לי הבטחה והיו כל מיני סיבות ותמיד היו אנשים שקיבלו ואני לא. זה המצב. לא נולדתי להיות שר".

"לא נפסלתי. על פי כל החוקים אי אפשר היה לפסול אותי ולכן הסכמתי להיות שר, אבל רציתי שזה יהיה מהר ולא יימרח כמו מסטיק. מכיוון שזה התחיל להימרח שוב פעם נתתי הודעה שאני מוותר ובזה סיימתי את העניין".

בהמשך דבריו מתח ביקורת על הציונות הדתית: "הבעיה הכי גדולה של הימין היא הציונות הדתית. הם כולם רוצים להיות שרים. פעם הם היו המנוע המאחד של הגוש, היום הם רק רוצים מינויים. אם נתניהו יקרא להם ויגיד שיש להם 4 או 5 תיקים - הם יעשו איחוד ברגע. סמוטריץ' יש לו אחוז אבל רוצה לשלוט".

דוד ביטן, בראיון ל'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר