אחרי הסערה

דרישה לבטל את הגעת הראש"ל הגר"י יוסף לעיר חריש

המשנה לראש העיר חריש מטעם מפלגת ישראל ביתנו דורשת למנוע את כניסתו לעיר, בשל דברי הגר"י יוסף על הגויים הרוסים • במקביל, מאות חתמו להורדת החסות העירונית (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/FLASH90)

פרסום ראשון: דברי הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף בנוגע לעולי ברית המועצות מעוררים סערה בעיר חריש שנתח נכבד מתושביה מהמגזר הרוסי.

ביום חמישי הקרוב ייערך בעיר מעמד סיום הש"ס בהשתתפות הראשון לציון ובחסות העירייה. המשנה לראש העיר מ'ישראל ביתנו' עידית ינטוב דורשת לבטל את הגעתו של הרב יוסף לעיר.

בנוסף, מאות תושבים חתמו על עצומה בה דורשים מהמועצה לבטל את החסות לאירוע בשל השתתפותו של הרב הראשי.

כזכור, ב'ידיעות אחרונות' פורסם כי הרב הראשי התבטא: "מאות-אלפים או עשרות-אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי. יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת".

הגר"י יוסף מגיב לסערה (ללא קרדיט)

המשנה לראש העיר עידית ינטוב כתבה: "פניתי לעוזרו של ראש המועצה בבקשה לקבוע לי פגישה דחופה עם יצחק קשת בכדי לנסות להסביר לו כמה נוכחותו ותמיכתו בערב זה תפגע ברגשותיהם של תושבי חריש דוברי הרוסית".

בעצומה עליה חתמו מאות תושבים מחריש נכתב: "אנו, תושבי חריש הדוגלים באחדות ישראל, בפלורליזם ובקהילתיות הייחודית כל כך לחריש, ובפרט ציבור העולים מברית המועצות לשעבר דורשים ממך להסיר את תמיכתך ואת חסות המועצה מאירוע בהשתתפות אדם שמטיל ספק ביהדותם של רבים כל כך מתושבי חריש".

גולשת נוספת כתבה: "אני מתפוצצת מכעס, שהעירייה שלי והעומד בראשה נותנים את תמיכתם המפורשת לאירוע, והלוגו של העיר שלי ושמו של ראש העיר שלי מתנוססים על שלטים בעירי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר