המטוס נקלע לכיס אוויר ואתם בפאניקה? זה מה שתעשו

סוף סוף אתם מצויים בדרככם לחופשה החורפית שתכננתם לפני חודשים ארוכים ואז זה קורה: המטוס נכנס לכיס אוויר, מאבד יציבות ואתם - יחד אתו. הנה הטריק הפשוט שיסייע להקל על החרדה שלכם (תיירות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתם מתרווחים להנאתכם באחד המושבים שבמטוס, בדרככם לחופשת החלומות החורפית שתכננתם לפני חודשים ארוכים ואז זה קורה: הציפור המכנית שנושאת אתכם נכנסת לכיס אוויר, היא רועדת, מאבדת יציבות ואתם - יחד איתה. לא נעים כלל.

מן הסתם כבר התוודעתם לכמה טכניקות בהן תוכלו להשתמש, כדי להקל על החרדה שתוקפת אתכם על האווירון, כך שתוכלו לחזור לנמנם עד ההגעה ליעד, אך הטריק שלנו הוא הפשוט והיעיל מכולן: בפעם הבאה שמערבולת אוויר תוקפת את המטוס ואתם מוצאים את עצמכם אחוזי אימה, הביטו בצוות הטיסה. אם חבריו לא נראים מודאגים, אין לכם שום סיבה לדאוג.

חשבו על זה: רוב הדיילים מבצעים את עבודתם במשך שנים רבות, טסים מספר פעמים בשבוע, או אפילו מספר פעמים ביום. הם יודעים את ההבדל בין רעידות סתמיות לבין כאלו שעשויות להדליק נורה אדומה. אפילו אלו החדשים במקצוע עברו הכשרה אינטנסיבית ספציפית לזיהוי בעיות מכל הסוגים. כך שכל עוד הם מבצעים את תפקידם בצורה נינוחה, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמטוס פשוט עובר מעט מהמורות אוויריות, בתקווה שיחלפו במהירות.

כששאלנו דיילת אל על על הטריק הזה בטיסה שבה שהינו לאחרונה, היא הסכימה לגמרי. בנוסף, היא הזכירה לנו שצוותי הטיסה רוכשים השכלה באופן ספציפי כיצד לעזור לנוסעים לחוצים. כך שאם פשוט הבטה על שותפכם למסע לא עושה את העבודה, אתם תמיד יכולים לבקש מהדיילת שתסייע לכם. היא תשמח לדבר אתכם או לגרום לכם להרגיש יותר בנוח בטיסה. אחרי הכל, זה חלק מהעבודה שלה. העיקר שתסעו ותשובו לשלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר