אדלשטיין מגיב

יו"ר הכנסת: "איימו עלי כמו בסרטי מאפיה"

אחרי שמנעו ממנו למנוע את הקמת הוועדה שתדון בחסינות לנתניהו, יולי אדלשטיין עולה למתקפה: "ועדת הכנסת תהפוך לג'ונגל שיבזה את כבוד בית המחוקקים", טען בהצהרה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: מתוך שידורי ערוץ כנסת)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כינס היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לתגובה על חוות הדעת של היועץ המשפטי לכנסת, עו"ד איל ינון, בעניין סמכות יו"ר הכנסת למנוע את כינוסה של הוועדה המסדרת.

לדבריו, "בשבוע האחרון התנהל נגדי קמפיין אגרסיבי עם האשמות שונות ומשונות בפוליטיזציה של תפקידי. אנשים שלא ידעו עד כה לבטא את המילה "ממלכתיות" – עכשיו מסבירים לי שאני פועל ממניעים פוליטיים".

"אנשים שבינם לבין ממלכתיות לא התקיים אפילו קשר מִקְרִי – מאשימים אותי בְּהעדר ממלכתיות. הבלגתי. אני לא נוהג להיכנס לקרבות בוץ עם מבקריי".

אך לדבריו, "במקרים רבים, היה שימוש בביטויים שנשמעו כמו ציטוט ישיר מסרטי מאפיה: אם לא תשתף איתנו פעולה - נדיח אותך; אם לא תקבל את ההצעה שלנו - יהיו לכך השלכות".

אדלשטיין הזהיר כי "ועדת הכנסת תהפוך לג'ונגל שיבזה את כבוד בית המחוקקים", והוסיף, "מה שאני לא יכול להבטיח זה הליך הוגן וראוי".

"בלי קשר לזהות מבקש החסינות, מגיע לו הליך הוגן. מגיע לכנסת, הליך הוגן. מגיע לנו, אזרחי ישראל, הליך הוגן", אמר יו"ר הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר