אסון בלתי נתפס

מסע לוויה מחריד: "רק היום לא הספקתי ללוות אותו" • צפו

המונים השתתפו במסע הלוויה קורע לב של הילד הטהור, אברהם חיים בסר ז"ל, שנהרג מאוטובוס במודיעין עילית. האבא ספד בבכי בלוויה: "כל יום ליוותי אותו מהחיידר, היום לא הספקתי" (דיין אמת)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הילד אברהם חיים ז"ל בן יבדל"א הר"ר יוסף בסר, שנהרג הערב (ראשון) ע"י אוטובוס ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית, מובא בשעה זו למנוחות בבית ההלוויות שמגר בירושלים. המשטרה פתחה בחקירה על נסיבות המוות, הנהג נעצר ונחקר - ורישיונו נשלל.

לעת עתה, עדיין לא ברור, האם אבי הקטן רק החליק במעבר החצייה ואז האוטובוס עלה עליו ודרס אותו, או שהנהג לא הבחין בו כשהוא חוצה את הכביש במעבר החצייה.

המשטרה כאמור, פתחה בחקירה יסודית לבירור המקרה, הנהג של האוטובוס נעצר על המקום וכעת הוא מתוחקר ורישונו כאמור נפסל עד לתום החקירה.

אברהם חיים ז"ל

אבי ז"ל, למד בתלמוד תורה של הרב שמואל טולנפלד, שאף הספידו בבכי קורע לב, הוא נולד למשפחה חשובה ומיוחסת במודיעין עילית, אביו ר' יוסף, נחשב לאחד המלמדים הכי טובים בחיידר 'פרי התורה', בברכפלד. אבי הותיר אחריו זוג הורים ושישה אחים ואחיות.

מסע הלוויה בשמגר נפתח בהספד של מנהל החיידר, הרב יוסף נח טולנפלד, שאף עזר למשפחה ברגעים הקשים: "קשה להאמין, עד השעה 5 עדיין הייתי עם אבי הצדיק בחיידר, אתמול הייתה אסיפת הורים ולא גמרנו לשבח אותו, הוא ילד שלא טעם טעם חטא".

האבא הרב ר' יוסף פרץ בבכי תמרורים והספיד: "זו גזירה משמיים, אני כל יום נהגתי ללוות אותו מהחיידר לבית, בדיוק היום לא הספקתי להגיע ללוות אותו".

לאחר מכן, הספיד אותו ראש ישיבת 'כנסת יחזקאל', הגרב"מ אטינגר, שהזכיר את האבא הגדול והדגול ואת המשפחה החשובה שתצליח להתמודד עם האסון הבלתי נתפס.

אח של הנפטר עלה גם הוא להספיד ונשנק מרוב בכי, כאשר הקהל פורץ בבכי יחד איתו, לאחר מכן ערכו האחים, האחיות וההורים קריעה לקול הבכי של הנוכחים.

מכרי המשפחה מספרים: "מדובר במשפחה שקטה וצנועה, אין לנו ספק שהם יקבלו את הגזירה הנוראה מכל באהבה, הם האנשים הכי נפלאים שאפשר להכיר. אבי, הבן שלהם היה ילד מיוחד, שהיה לדוגמה בשביל כולם, כל השכונה התפארה בו, אין לנו מושג איך לעכל את האסון הזה כלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר