שוחרר מביה"ח

הנשיא ריבלין שוחח עם ח"כ ישראל אייכלר: "תישאר במנוחה"

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח עם ח"כ ישראל אייכלר ודרש בשלומו, לאחר שאושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם'. הנשיא ביקש מאייכלר להישאר במנוחה עד לרפואה שלימה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בטבת תש"פ | 13.01.20
אייכלר וריבלין. ארכיון (צילום: Gershone Elinson/Flash90)

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח בשעה האחרונה (שני) עם ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) ודרש בשלומו, לאחר שאושפז אתמול בבית החולים 'הדסה עין כרם' עקב כך שחש ברע.

הנשיא חיזק את ידיו של ח"כ אייכלר וביקש ממנו "להתאזר בסבלנות ולהישאר במנוחה עד לרפואה שלמה על מנת שיוכל לשוב ולשרת את הציבור הדורש את שלומו".

ל'כיכר השבת" נודע כי גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שוחחו עם חבר הכנסת אייכלר והתעניינו בשלומו.

אייכלר שהגיע אתמול כרגיל לעבודתו בכנסת, חש בליבו לקראת השעה 13:00 בצהריים, בעת ששהה בלשכתו בכנסת. רופא הכנסת שהוזעק לחדרו, קבע כי יש לפנותו לבית החולים. אייכלר הלך רגלית לאמבולנס ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.

בבית החולים עבר חבר הכנסת סדרת בדיקות מקיפות, אחריהם נשאר להשגחה בבית החולים במהלך הלילה.

הבוקר, שוחרר ח"כ ישראל אייכלר שוחרר מבית החולים לאחר שלא נמצא שום דבר חריג.

ח"כ אייכלר ביקש להודות בצאתו לכל צוות ביה"ח הדסה על הטיפול המסור. כן הודה לכל הציבור שהתעניין בשלומו ובראשם ראש הממשלה, נשיא המדינה ויו"ר הכנסת, שרים וחברי כנסת וידידים רבים שהתקשרו לברכו בבריאות איתנה.

מבית החולים נמסר אמש כי "חה"כ ישראל אייכלר פונה אל חדר המיון בהוראת הצוות הרפואי של הכנסת, לאחר שבבדיקות לבביות שגרתיות עלה חשש לממצא חריג. אייכלר עבר בדיקות מקיפות על ידי צוות המיון ומומחים בקרדיולוגיה. מצבו טוב ויציב".

הבוקר, נמסר מבית החולים כי "חה"כ ישראל אייכלר שוחרר הבוקר מבית החולים, לאחר שעבר השלמת בדיקות במחלקה הקרדיולוגית. מצבו טוב, נאחל לו בריאות שלמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר