אין איחוד

פילוג בימין: 'הימין החדש' תתמודד עצמאית

למרות האיחוד בין מפלגות השמאל: יממה להגשת הרשימות, הודיעו ב'ימין החדש' כי ירוצו באופן עצמאי ולא יחברו למפלגת הבית היהודי. בצלאל סמוטריץ' כנראה יחבור לרפי פרץ (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

סוף לספינים ולספקולציות על אפשרות לאיחוד במפלגות הימין. מפלגת 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד הודיע על ריצה עצמאית בבחירות הקרובות.

בימים האחרונים נעשו מאמצים לאיחוד כל מפלגות הימין כבלוק טכני, על מנת לא לאבד קולות לגוש הימין. כעת, יממה להגשת הרשימות, הודיעו ב'ימין החדש' כי ירוצו באופן עצמאי ולא יחברו למפלגת הבית היהודי.

הודעת הימין החדש סותמת את הגולל אל האפשרות למפלגת ימין גדולה ומאוחדת כפי שדרש נתניהו, זאת בניסיון למנוע איבוד קולות לימין.

בהודעת המפלגה נאמר: "הימין החדש תרוץ באופן עצמאי בבחירות הקרובות כמפלגה של הימין האידיאולוגי והליברלי. זהו הסיכוי היחיד של גוש הימין להגיע ל-61 מנדטים ולניצחון".

"זאת במקביל לריצה במפלגה שנייה משותפת של השר סמוטריץ', השר פרץ, ואיתמר בן גביר. בבחירות האחרונות הוכח שריצה של ארבע המפלגות יחד מוריד את גוש הימין ל-55 ויביא לניצחון גוש השמאל".

עוד כתבו בהודעתם: "אנו לוקחים על עצמנו למשוך קולות מכחול לבן ומליברמן. על שתי המפלגות לנהל קמפיין הוגן על מנת להביא לניצחון גוש הימין”.

ביממה האחרונה נעשו מספר שיחות בין השר בצלאל סמוטריץ' לשר רפי פרץ יו"ר הבית היהודי בניסיון לשבצו במפלגת הבית היהודי בבחירות הקרובות.

(צילום: דוברות)

במפלגת הבית היהודי מעריכים כי סמוטריץ' שהתעקש עד לא מכבר על פריימריז לראשות הרשימה, ייכנע, ויצטרף כמספר 2 למפלגת הבית היהודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר