צפו בתיעוד

מכות בכינוס 'הבית היהודי': ההסכם עם עוצמה יהודית אושר

תומכי יו"ר המפלגה רפי פרץ ותומכי מוטי יוגב התעמתו ביניהם במהלך כינוס מרכז מפלגת הבית היהודי, בה אישרו את הסכם החבירה למפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari / Flash90. וידאו: עטרה גרמן, סרוגים)

אלימות ומכות הערב (שני) בכנס חברי מרכז הבית היהודי, בין תומכי היו"ר רפי פרץ לאנשי מוטי יוגב, זאת לאחר שאנשי פרץ הפעילו מוזיקה בנאומו של פרץ.

ח"כ מוטי יוגב החל את נאומו תוך שהוא מעביר דברי ביקורת על רפי פרץ. מקורביו של פרץ ניגשו לנציגי חברת ההגברה, והורו להפעיל מוזיקה ולנתק את המיקרופון והרמקולים, מה שהוביל למהומה הגדולה.

יוגב בנאומו, העביר ביקורת על כך שהרב פרץ מבקש לנהל בעצמו את המשא ומתן עם מפלגות אחרות, וטען כי "כך לא מנהלים מפלגה".

לאחר עיכוב בהצבעה, במרכז הבית היהודי אישרו ברוב של 85% את ההסכם עם עוצמה יהודית. יו"ר המפלגה, רפי פרץ, הוסמך לנהל מו"מ מטעם המפלגה ביחד עם צוות משא ומתן.

בנוסף, מרכז המפלגה הסמיך את הרב פרץ לנהל מו"מ בשם המפלגה עם השר בצלאל סמוטריץ' ממפלגת האיחוד הלאומי, שככל הנראה ישובץ במקום השני ברשימה.

מפלגת עוצמה יהודית בירכה את חברי מרכז הבית היהודי "על כך שבחרו באחדות, והצביעו ברוב מוחץ בעד אישור ההסכם עם עוצמה יהודית. כעת, אנו קוראים גם לשר בצלאל סמוטריץ' לחבור לאיחוד על מנת שנוכל להתחיל לעבוד ביחד, כתף אל כתף, ויחד נביא ניצחון לגוש הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר