דרמה משפטית

היועמ"ש שוקל לסגור את התיק נגד אריה דרעי

שנתיים וחצי לאחר שנחקר בפעם הראשונה ולמרות המלצות המשטרה, היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, שוקל לסגור את תיק החקירה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Noam Revkin FentonFlash90)

שנתיים וחצי לאחר שנחקר בפעם הראשונה ולמרות המלצות המשטרה, היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, שוקל לסגור את תיק החקירה נגד יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי.

על פי הדיווח של העיתונאי אביעד גליקמן, ב'חדשות 13', תיק דרעי מונח על שולחן היועמ"ש מספר חודשים, מאז שפרקליט המדינה שי ניצן המליץ על הגשת כתב אישום, אך מנדלבליט מתלבט האם להגיש כתב אישום, ואם להגיש - באילו עבירות.

בעיני מנדלבליט וצוותו יש בתיק בעיות בראיות ובעקבות כך התיק הועבר לאחרונה, מספר פעמים, להשלמת חקירה. כאמור, כעת מתברר כי מנדלבליט מסתפק האם בכלל להגיש כתב אישום.

אריה דרעי משוכנע: התיק ייסגר

כזכור, בראיון שהעניק ל'כיכר השבת', התייחס דרעי לתיק החקירה נגדו ואמר כי הוא בטוח שהתיק ייסגר: "אני משוכנע. בזה, אני משוכנע. אני לא רוצה לפרט, קיבלתי החלטה שלא לדבר.

"אני מקבל את זה באהבה, אני רואה בזה מתנה של הקב"ה שנתן לי, כדי לעורר אותי ולהתקרב אליו יותר, אני מקבל את זה באהבה גמורה, אני יודע מה יש, אני יודע מה השאלות ששואלים אותי, אני יודע מה התשובות. ייקח עוד קצת זמן, יש לי סבלנות, זה לא ירפה את ידיי, אמשיך למלא את צוואתו של מרן".

לפני חודשיים; יוסי אליטוב מעריך: כתב אישום נגד ביבי, דרעי יוצא בשלום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר