מסתמן

דיווח: כתב אישום נגד ח"כ דוד ביטן - לפני הבחירות

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי להודיע על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ח"כ דוד ביטן (הליכוד) כבר בחודש הקרוב עוד לפני הבחירות, כך דווח ב'ידיעות' (ארץ)

ח"כ דוד ביטן (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי להודיע על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בעבירות שוחד, כבר בחודש הקרוב - עוד לפני הבחירות, כך חושפת הבוקר (רביעי) טובה צימוקי ב'ידיעות אחרונות'.

כזכור, רק בשבוע שעבר הודיע ביטן כי הוא מוותר על מינויו לשר החקלאות, זאת תוך שהוא מותח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "חבל שמינוי שהיה צריך להתבצע לפני שנתיים נדחה כל הזמן באמתלות שונות - עד שהגענו לנקודה שמעקרת אותו מתוכן", אמר ח"כ ביטן.

פרשת ביטן, המכונה "תיק 1803", נחשבת לאחת מפרשיות השוחד המסועפות והמורכבות שנחקרו בישראל. חקירתו של ביטן הסתיימה לפני כעשרה חודשים. ביחידת להב 433 של המשטרה גבו עדויות מלמעלה מ-300 עדים בפרשה, ונחקרו כ-80 חשודים.

לפי החשדות, ביטן, בכהונתו כסגן ראש עיריית ראשון לציון וכחבר כנסת, קיבל במסגרת תפקידיו שוחד כספי והבטחה לקבל דירות, ובתמורה, הפעיל את השפעתו על גורמים שונים והוביל לשינוי החלטות. העד המרכזי בפרשה הוא משה יוסף, ששימש כ"בנקאי" של ביטן והסכים להעיד נגדו. וכן יזם הנדל"ן דרור גלזר.

המשטרה וכך גם הפרקליטות המליצו להעמיד לדין את ח"כ ביטן ב-12 פרשיות וכן להעמיד לדין חשודים נוספים בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר