בחירות 2020

גדי יברקן שקל לערוק למפלגת 'הליכוד' והודח מ'כחול לבן'

חבר הכנסת גדי יברקן ממפלגת 'כחול לבן' שקל לעבור לשורות 'הליכוד' בבחירות הקרובות, אך בעקבות הפרסומים בתקשורת, ב'כחול לבן' מיהרו להודיע על הדחתו מהרשימה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גדי יברקן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

חבר הכנסת גדי יברקן ממפלגת 'כחול לבן' שקל לעבור לשורות 'הליכוד' בבחירות הקרובות, אך בעקבות הפרסומים בתקשורת, ב'כחול לבן' מיהרו להודיע על הדחתו.

על פי הדיווחים, בליכוד הציעו ליברקן שיריון במקום ה-20 ברשימה. יברקן הודיע לראשי 'כחול לבן' כי אם לא ישודרג מקומו ברשימה, הוא ישקול בחיוב לקבל את הצעת הליכוד.

בשעה האחרונה נפגש יברקן עם רה"מ נתניהו במשרד ראש הממשלה בירושלים. במקביל, יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ הודיע כי "‏החלטתי בתיאום עם חה"כ בוגי יעלון להדיח מרשימת כחול לבן את ח"כ גדי יברקן".

בליכוד כיוונו לשבץ את יברקן במקום גבוה לאחר שהשר משה כחלון ששובץ אף הוא במקום גבוה הודיע כי לא יתמודד לבחירות פעם נוספת, וכעת נותר לראות אם לאחר שהודח מ'כחול לבן', הוא אכן ישובץ ברשימה.

ח"כ יברקן מסביר: הסיבה שלא ערקתי לליכוד

באמצעות יברקן מנסים בליכוד לקרוץ לקולותיהם של עשרות אלפי בני העדה האתיופית, שנדדו מהליכוד לכחול לבן, בעקבות מחאת יוצאי אתיופיה בשנה שעברה.

לאחר הבחירות באפריל הציעו לו במפלגה לחבור לקואליציה כדי להגיע ל-61 מנדטים - אך אז הוא סירב.

כזכור, לאחר ההכרזה על הבחירות יצא יברקן במתקפה נגד רה"מ נתניהו בטענה כי הוא מחזר נואשות אחר הקול האתיופי.

‎"בפעם הראשונה בהיסטוריה הפוליטית של ישראל, הליכוד סוף סוף מתייחס ברצינות ליוצאי אתיופיה ולא לוקח אותם כמובן מאליו כפי שעשה במשך 30 שנה", כתב. "נתניהו הולך לשפוך מיליונים בניסיון חיזור נואש אחר קולותיהם שעברו לכחול לבן. רק דבר אחד נתניהו לא מבין - את ה'אתיופים' לא קונים בכסף".‎

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר