"תקיעת סכין בגב"

פרץ ביקש סליחה מבן גביר: "אחת ההחלטות הקשות בחיי"

לאחר שהפר את ההסכם החתום עם איתמר בן גביר והצטרף לרשימת 'ימינה', בראשות נפתלי בנט, השר רפי פרץ התנצל: "החלטה קשה שתציל את המחנה כולו. מבקש את סליחתו של בן גביר" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראשי ימינה ואיתמר בן גביר (צילום: דוד כהן, מרים אלסטר, יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שהפר את ההסכם החתום עם איתמר בן גביר והצטרף לרשימת 'ימינה', בראשות נפתלי בנט, השר רפי פרץ התנצל: "החלטה קשה שתציל את המחנה כולו. מבקש את סליחתו של בן גביר". ראש הממשלה

לדברי פרץ: "יש רגעים בחייו של אדם שעליו להכריע כנגד כל הסיכויים. בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי מטעם אחד ויחיד- הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל היו היחידות שעמדו לנגד עיניי.

"החלטתי לרוץ ברשימה אחת משותפת שתציל את מדינת ישראל כולה מממשלת שמאל שתחריב כל סממן זהות יהודית של עם ישראל ושתנהל משא ומתן עם תומכי טרור".

לדבריו: "מתוך אחריות גדולה לעתיד התורה, הציונות הדתית ומחנה הימין קיבלתי הערב החלטה קשה שתציל את המחנה כולו בבחירות הקרובות".

"נכון", הוסיף פרץ: "אנחנו נמצאים במגרש הפוליטי אך עליי להיות קודם כל נאמן לעצמי ולכן אבקש את סליחתו של ידידי עו"ד איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו".

הצהרת בן גביר (צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר 'עוצמה יהודית', עו"ד איתמר בן גביר, תקף בחריפות את פרץ ואמר: "בערב הזה הפוליטיקה של הציונות הדתית הגיעה לשפל. מי שמתקרא שר החינוך בגד בי וב-84 אלף המצביעים לעוצמה יהודית, ותקע לי סכין בגב. הצלנו את הקריירה הפוליטית שלו, סמוטריץ', בנט, איילת שקד, כולם היו במעל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר