הקרע בימין

יאיר נתניהו משתלח: "נפתלי בנט הוא הנבל"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התייחס לעובדה ש'עוצמה' נותרה מחוץ לרשימת הימין המאוחד והאשים את השר נפתלי בנט, אותו כינה כ'מנובל", פרץ זכה לחיבוק (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: Gili Yaari/Flash90)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התייחס לעובדה ש'עוצמה יהודית' נותרה מחוץ לרשימת הימין המאוחד והאשים את השר נפתלי בנט, אותו כינה כ'מנובל", השר רפי פרץ זכה לחיבוק.

"בואו נעשה סדר", פתח נתניהו הבן את דבריו: "רפי פרץ הוא הגיבור פה ובנט הוא הנבל. האופציה הכי טובה לימין הייתה ריצה משותפת של כל הימין הסרוג במפלגה אחת, כולל 'עוצמה'. מי שמנע זאת הוא אך ורק בנט, ואך ורק מסיבות אנוכיות".

לדבריו: "בנט התאחד עם סמוטריץ אתמול ובכך קבר את האפשרות שהימין הסרוג ירוץ ב2 רשימות, אחת ליברלית ואחת חרדלית. מאותו רגע , המפלגה של פרץ ובן גביר ללא סמוטריץ, בוודאות לא הייתה עוברת את אחוז החסימה".

לדברי נתניהו, מבנט התנגד לאיתמר בן גביר בכדי לרצות את השמאל: "בנט יכל היה לפתור בקלות את הבעיה ולאחד את כל המפלגות, כולל עם 'עוצמה', אך הוא התעקש עד הרגע האחרון להוציא את בן גביר, כדי לא להרגיז את חבריו השמאלנים בבראנז'ה ובראשם אמנון אברמוביץ".

לדבריו, בנט מודע לכך שבגלל מהלכיו הימין יפסיד את השלטון: "לבנט לא היה אכפת שהוא בכך מוודא שהימין מפסיד בבחירות ולא יהיה לו 61 (למרות שהוא הבין מצוין שלזה הוא גורם).להפך, מה טוב, ככה הוא סוף סוף היה נפטר מנתניהו שנוא נפשו".

"מה אכפת לבנט", הוסיף נתניהו: "הרי במקרה שאין לימין 61 הוא ואיילת יצטרפו לממשלת גנץ בתמורה לתיקי הביטחון והמשפטים (מה שכמעט קרה לפני חודשיים)".

נתניהו בחר לחבק ולתמוך בפרי פרץ, שהפר את ההסכם עם בן גביר: "פרץ קיבל את ההחלטה הנכונה. אבל צריך לזכור שההחלטה הכי טובה הייתה ריצה מאוחדת של כל הסרוגים במפלגה אחת, כולל עם בן גביר. צריך לזכור שמי שמנע זאת הוא בנט.

"הוא הציב את רפי פרץ בפני דילמה בסגנון ״בחירתה של סופי״, ופרץ החליט להקריב את יוקרתו האישית (בתור מי שלא עמד בהסכם), כדי להציל את ארץ ישראל מהשמדה וודאית של שלטון שמאל בגיבוי הרשימה המשותפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר