בגלל החטאים שלהם

פנמה: 5 ילדים ואמא בהריון נמצאו מרוטשים בתוך בור

בתוך בור מאולתר מצאה המשטרה הפנמית את גופות חמישה ילדים, האמא בהריון ועוד שכנה של המשפחה. כל זה נעשה בשל השתייכות המשפחה ל'כת', והרצון לגרש שדים ולשרוף את העוונות (בעולם)

(צילום: shutterstock)

מקרה ביזארי ומעורר חלחלה, קרה השבוע בעיר הבירה של פנמה - פנמה סיטי, כאשר שבעה בני משפחה נרצחו באכזריות במהל טקס לניקוי הנשמה שלהם מחטאים שעשו.

בדיווח של ה'ניו יורק טיימס', מדובר על עשרה מטיפי ומנהגי דת בפנמה שהחליטו לערוך טקס "חזרת בתשובה וניקוי החטאים", שלאחר מכן החליטו להרוג את החוטאים.

המטיפים לקחו את בני המשפחה לג'ונגל מקומי ושם החלו לערוך את הטקס הדתי שכלל אלימות ומכות עם מצ'טה, משחקים באש והתעללות בגופם של האנשים - כדי לנקות את הנשמה.

מקומיים שהבחינו במעשים הזמינו את המשטרה הפנמית שהגיע למקום וחוותה בזוועות, כוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו קבר שחפרו אותם המטיפים.

לגודל הזוועה, הם ראו בתוך הקבר, חמישה ילדים, את האמא שהייתה בהריון ועוד שכנה של המשפחה, כולם היו נראים במצב קשה ועם סימני אלימות קשים מנשוא.

בסביבת המשפחה סיפרו לכלי התקשורת המקומיים, כי מדובר במטיפים המשתייכים לכת 'השטן' שנוהגים מפעם לפעם לערוך טקסים מבחילים מעין אלו שנעשו עם המשפחה.

במקום שבו נעשה הטקס, מצאה המשטרה אדם אחד ללא בגדים כלל, מצ'טות, סינים ושרידי גופת תיש מרוטש שהקריבו באכזריות. המשטרה עצרה את כל מנהיגי הכת להמשך החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר