באולפן - מול המצלמות

אביגדור ליברמן למירי רגב באולפן: אני אומר 'שבוע טוב' רק לבני אדם. צפו

כששרת התרבות מירי רגב, נכנסה לאולפן 'המטה המרכזי', היא פגשה את איווט ליברמן ואמרה לו שבוע טוב. בתגובה הוא ענה לה: "אני נוהג להגיד שבוע טוב, רק לבני אדם" • צפו (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: המטה המרכזי עם אילה חסון בערוץ 13)

אביגוד ליברמן, הגיע להתארח הערב (מוצ"ש) בתוכנית של איילה חסון בערוץ 13 'המטה המרכזי', כשבא לצאת נכנסה השרה מירי רגב ואמרה לו שבוע טוב, אך הוא בתגובה סירב להשיב לה.

כאשר מגישת התוכנית איילה חסון, שאלה את לעברמן מדוע הוא לא מגיב לברכת השבוע טוב של רגב, ענה ליברמן: "אני עונה שבוע טוב, רק לבני אדם', ועזב את האולפן.

מירי רגב אמרה בתגובה לדברים: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי, לאמירה השובניסטית והמיזוגנית אין מקום בשיח בין גברים לנשים, ואין לה מקום בכלל. אני מצרה על ההתנהגות הזו, אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו".

"לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו. אבוי לנו אם זה האיש שרוצה להביא אחדות בעם ישראל...".

ראש הממשלה הגיב לדברים ואמר: "ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת. בניגוד לו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד. אנו גאים בפועלה כשרת התרבות והספורט ששברה את מונופול השמאל בתרבות, הביאה את התרבות לפריפריה וקידמה רבות את הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית".

ח"כ ניר ברקת אמר: "אביגדור ליברמן, לאף אדם אין זכות לדבר ככה כלפי אדם אחר, ולאנשי ציבור יש חובה עוד יותר גדולה לשמור על שיח ראוי. ‏לא מאוחר לתקן ולהתנצל. ‏שבוע טוב מירי רגב היקרה. ושבוע טוב גם לך אביגדור ליברמן".

אריה דרעי הגיב ואמר: "לאחר שח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו הפגין שוביניסטיות אנטישמית נגד הנשים החרדיות והדתיות, הגיע הערב מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן, לאולפן הטלויזיה של איילה חסון והטיח בשרה מירי רגב: אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם. ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר