פורום השואה

בגלל ביקור מנהיגי העולם: קבר רחל ייסגר

מתחם קבר רחל ייסגר ביום חמישי הקרוב למשך מספר שעות, בגלל ביקור חלק ממנהיגי העולם המגיעים לישראל בשל פורום השואה, לביקור בבית לחם • ומי יוכל להישאר בפנים? (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

במתחם קבר רחל תלו היום (ראשון) פתקים המודיעים על סגירת המתחם כולו ביום חמישי הקרוב, בשל ביקור כמה ממנהיגי מדינות העולם באזור.

"ביום חמישי כ"ו בטבת, 23/01/2020, הקבר יהיה סגור מהשעה 14:00 עד 20:30, עקב ביקור נשיאים ואישים מרחבי העולם", נכתב במודעה.

המדובר במנהיגים מהעולם המגיעים לישראל על מנת לציין את יום השנה ה-75 לשחרור מחנה אושוויץ-בירקנאו, במסגרת פורום השואה הבינלאומי, תחת הכותרת "זוכרים את השואה, נלחמים באנטישמיות".

כמה מהם, יגיעו לביקור באזור העיר בית לחם, מה שהביא את כוחות הביטחון להודיע על סגירת קבר רחל לכניסת מתפללים למשך מספר שעות.

שחר פיירמן, מנהל אתר קבר רחל מטעם המרכז הארצי לפיתוח מקומות הקדושים, הסביר ל'כיכר השבת' כי "עקב ביקוריהם של חלק ממנהיגי העולם בבית לחם ובאזור, הודיעו כוחות הביטחון על סגירת אזור קבר רחל, כולל מתחם הקבר, שיהפוך לשטח סטרילי".

"אם הביקור יסתיים בשעה מוקדמת יותר, נפתח את הציון לקהל הרחב לפני השעה 20:30. אנשים שירצו להישאר במשך כל הזמן הזה בתוך הציון, מתוך ידיעה שלא יאפשרו להם לצאת, יוכלו להישאר בפנים".

(צילום: מתוך הטוויטר של שר החוץ, ישראל כץ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר