האם התלוננה נגד האב

שבר לבנו בן ה-15 את הטלפון הנייד, נעצר ושוחרר לישיבה

אב נעצר בחשד כי שבר את הטלפון הסלולרי של בנו בן ה-15, לאחר שאשתו הזעיקה את המשטרה. "הנושא הטכנולוגי לא מוצא חן בעיניו", ציין נציג המשטרה. האב שוחרר למעצר בית בישיבה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שבירת טלפון. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אב שומר תורה ומצוות נעצר על-ידי המשטרה בחשד כי שבר את מכשיר הטלפון של בנו, לאחר שאשתו הזעיקה את המשטרה לביתם.

אתמול (ראשון) הוא הובא לדיון בבית המשפט השלום בירושלים שם החליט השופט אלעזר ביאלין לשחררו למעצר בית בישיבה בשכונת גאולה בירושלים.

במהלך הדיון, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. נציג המשטרה אמר בדיון כי אשתו של החשוד התקשרה למשטרה ודיווחה כי הוא שבר את מכשיר הטלפון של בנם.

בתחקור שערכה המשטרה לאישה עלה כי החשוד הינו אדם דתי "שכל הנושא הטכנולוגי של הטלפון לא מוצא חן בעיניו בלשון המעטה", כלשונו של נציג המשטרה בדיון.

לדברי נציג המשטרה, מתחקור האישה עלה כי "זו לא פעם ראשונה שהוא גורם נזקים לכלים חשמליים בבית". עוד עלה מתלונת האישה כי החשוד "תקף חלק מילדיו, בעיקר את הבנים, כאשר אירוע אחרון של אלימות היה לפני שנה", אז הוא נחקר והכחיש המיוחס לו. עוד ציין נציג המשטרה כי "אין עבר פלילי קודם".

קיצוני מנפץ אייפון במחאה במאה שערים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במענה לשאלות עו"ד צמל, פרקליטתו של החשוד, השיב נציג המשטרה כי פעולות החקירה הנדרשות הן של הילדים. "הוא נטל את המכשיר הטלפון של הבן שהיה ברשות הבן באחד התיקים, הוא לקח בלי רשותו ושבר אותו. הבן הוא קטין", סיפר נציג המשטרה.

במהלך הדיון, ציינה עו"ד צמל כי החשוד יכול להיות בישיבת "תורה ואמונה" של הרב אליעזר יהודה מילר. לדבריה, "דיברתי איתו אבל הוא לא יכל להופיע לדיון היום כי בתו מתארסת, הוא מוכן לעזור. למשיב אין עבר. לו יש טלפון פרימיטיבי, הילד בן 15".

בהחלטתו, קבע השופט ביאלין כי "החשוד נעצר בחשד לעבירות של תקיפת קטין ע"י אחראי, גניבה, היזק לרכוש במזיד". לדבריו, מעיון בתיק החקירה עולה כי יש חשד סביר לעבירות של תקיפת קטין והיזק לרכוש במזיד. בנוסף ציין השופט כי יש פעולות חקירה בנות שיבוש.

"עם זאת", הוסיף השופט ביאלין, "האירוע בכללותו, לרבות גילו של המשיב (האב החשוד. ח"ג), העדר עבר פלילי, אינם מצדיקים הארכת מעצרו של המשיב ואני סבור שניתן להסתפק במקרה זה בחלופת שחרור שיהיה בה כדי להפחית את החשש לשיבוש הליכי חקירה ואת המסוכנות המסוימת הנשקפת ממנו".

הראשון לציון והראב"ד מנפצים אייפד (צילום: באדיבות המצלם)

בעקבות כך, כאמור, הורה ביהמ"ש על שחרורו, בתנאים, בהם: שהחשוד ישהה בישיבת "תורה ואמונה" של הרב מילא, עד ליום רביעי, ולא יעזוב את הישיבה אלא אם קיבל היתר מבית המשפט.

כמו כן נאסר עליו ליצור קשר, במישרין או בעקיפין עם אשתו או מי מילדיו, וזאת עד ליום חמישי הבא. וכן הוא התחייב להתייצב לחקירה ומשפט בכל עת שיידרש.

השופט הורה כי להבטחת התנאים החשוד יפקיד 700 ש"ח ויחתום על התחייבות עצמית בסך 10,000 ש"ח. כמו כן ימציא ערבות צד ג' בסך 5,000 ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר