צפו

בפינה הנחשבת: ראיון של בנט באולפן 'כיכר השבת'

'מהצד השני', פינתו הטלוויזיונית ב'כאן 11' של המגיש גיא זהר, שלפה מהארכיון ראיון שהעניק שר הביטחון נפתלי בנט ל'כיכר השבת', בו הוא סותר את עמדתו העדכנית נגד בן גביר (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צפו: לאיזה בנט להאמין? (צילום: מתוך 'מהצד השני', כאן 11)

אחרי שבהגשת הרשימות לכנסת מנע יו"ר 'הימין החדש' השר נפתלי בנט את צירופו של איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' לרשימת הימין המאוחדת, בנימוקים אידיאולוגיים, מציג השדרן גיא זהר ב'כאן 11' את הזגזוג בהתנהלותו - באמצעות דבריו של בנט עצמו בראיון ל'כיכר השבת'.

כזכור, בנט הסביר בפוסט שהעלה בפייסבוק, מדוע אינו סכים לצירוף ''עוצמה יהודית', וכתב: "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

''ישנם אנשים שאוחזים קו אידיאולוגי הפוך משלנו. במקום לבנות, שוברים. במקום לתקן, מתפרעים. זו תפיסה של בוז עמוק למדינת ישראל ולמוסדותיה. זלזול במפקדי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. לתפיסתם, אלימות זה בסדר. להעביר סדנאות לפורעי חוק כיצד להתל בחוקרים זו ברכה".

בן גביר ההמום, בליל הגשת הרשימות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

''חברים, זה איום ונורא", הדגיש בנט. ''אנחנו מאמינים במדינת ישראל, גם כשאנו רואים את פגמיה. אנחנו פועלים לתקן את המדינה; לא להחריב אותה. לא שוברים את המדינה; מתקנים אותה".

אלא שבפינה הטלוויזיונית 'מצד שני' נזכרו בראיונות ישנים של בנט ואיילת שקד, ראשי 'הימין החדש', בהם נראה בבירור כי אין להם כל בעיה אידיאולוגית בחבירה של איתמר בן גביר אליהם.

הראיון המלא ל'כיכר השבת', ערב בחירות אפריל 19'

כך לדוגמה הגיב בנט בכעס, בראיון ל'כיכר השבת' בערב הבחירות הקודמות, במענה לטענה כי הוא היה אחראי לאי-צירופו של בן גביר לרשימת 'ימינה' המאוחדת: "שקר וכזב. זה שקר וכזה".

רגע, אתה לא מנעת את צירופו של איתמר בן גביר למקום החמישי? נדחק השר בנט לפינה על ידי המראיין ישי כהן, וענה בנחרצות: "לא, לא, לא. להיפך; הוא יכל להיכנס... עזוב עכשיו...".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר