ניצול התאונה הקשה

אפרים רימל שוחרר: "באתי לברך על הטובה"

אשתו נהרגה בתאונת הדרכים, ובנו עדיין מורדם ומונשם: אפרים רימל, שנפצע קשה לפני שבועיים הודה לצוות הרפואי: "הסיפור שלנו - טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים" (ארץ)

(צילום: שערי צדק)

אפרים רימל, שאיבד את אשתו בתאונת דרכים, ונפצע יחד עם בנו, איתי שנפגע בראשו, הגיע היום (שני) למרכז הרפואי שערי צדק, שם הודה לצוות הרפואי.

בדבריו, הודה לצוותי הרפואה והסיעוד שטיפלו בו ועדיין מטפלים בבנו איתי במחלקה לטיפול נמרץ ילדים: "לימדו אותנו שכשם שאדם מברך על הרעה צריך לברך על הטובה, ישנם אנשים רבים פה בשערי צדק שאני מוכרח להודות להם ולהם אני חב את חיי ואת חייו של איתי".

"אני מודה לכל צוות בית החולים, מהאחיות שפגשתי עכשיו בטיפול נמרץ ילדים אצל איתי והצוות בכירורגיה, טראומה וטיפול נמרץ שטיפל בי, לכולם מגיעה תודה גדולה".

בהמשך דבריו אמר, "הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שחלק יזכרו את זה דרך הסיפור האישי שלנו, התרומה או המשפט אבל הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא זהירות בדרכים".

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין אמר, "אני לא זוכר מישהו שעבר טרגדיה כל כך קשה והתמודד בצורה כזאת עם האתגרים שאתה עברת. משהו בך הקרין חוסן לקלוט את הטרגדיה האישית שלך ולצאת ממנה למקום חיובי".

"אני מודה שלא חשבנו שאתה תשב פה ככה איתנו, גם לא שיערנו שממצב אנוש איתי יגיע למצב יציב. אני רוצה להודות לכלל הצוותים שהיו מעורבים בטיפול בך, לך ולסביבה התומכת שלך שסייעו כל כך בהצלחת הטיפול הרפואי בך".

מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד"ר אלון שורץ הוסיף, "אנחנו נרגשים לשבת פה היום ולראות את כברת הדרך שאתה אפרים וגם איתי עשיתם מאז התאונה. למדנו הרבה מכם גם על העצמה שלכם ועל חוסן גדול ותמיכה משפחתית מכל הכיוונים סיטואציה קשה וטראגית. אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לשבת כאן היום ולראות את ההתקדמות שעברת".

מנהל יחידת טיפול נמרץ, ד"ר פיליפ לוין אמר, "אנחנו רואים אותך היום אחרי שבמחלקה לא יצא לנו לדבר יותר מדי כיוון שמרבית הזמן היית מורדם. עברת טרגדיה הייתה מאוד קשה וגם להורים שלך מגיעה תודה רבה ועידוד רב על התמיכה בך והתמיכה בנו. אנו מאחלים לך בריאות שלמה והצלחה בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר