מתקפה חריפה

ביטאון 'דגל התורה' נגד יאיר נתניהו: "ציוצים בריוניים חסרי שליטה"

עורך ביטאון דגל התורה, 'יתד נאמן', תוקף בחריפות את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, זאת בשל השתלחויותיו הבוטות בבכירי הליכוד שלא "מתיישרים" עם עמדות אביו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

מאמר המתפרסם הבוקר (שלישי), בביטאון דגל התורה, 'יתד נאמן', תוקף בחריפות את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה זאת בשל מתקפותיו נגד בכירי הליכוד שלא "מתיישרים" עם עמדות אביו ראש הממשלה.

עורך העיתון יצחק רוט בטורו יצא להגנת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, סביב פרשת כינוס המליאה בניגוד לעמדה הרשמית של מפלגת הליכוד וראש הממשלה.

וכך נכתב: "חברי המפלגה לא מתרגשים מכל מיני ציוצים בריוניים חסרי שליטה היוצאים מאזור הסמוך לראש הממשלה, גם אם לא בידיעתו, ואולי נגד רצונו".

"מעמדו של אדלשטיין מספיק איתן בליכוד גם בלי נתניהו. בליכוד יש כיום תחושה שמדובר בסוף עידן".

הכותב מוסיף לתקוף: "יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, לא מוכן למסור את ראשו כדי להציל את נתניהו. הוא מכהן כיו"ר הכנסת, כפוף להנחיות היועץ המשפטי של הכנסת ואמור לנהוג בממלכתיות, כפי שמחייבת משרתו הרמה"."

"מבחינת היושבים ברחוב בלפור, אדלשטיין צריך "לשכב על הגדר" למען נתניהו, כדי לנסות למנוע את כינוס ועדת הכנסת שתדון בחסינות שלו. לא בטוח שזה יעזור, וסביר יותר שהוא יודח ממשרתו ויוחלף ביו"ר אחר, שיכנס את ועדת הכנסת".

"אבל אולי זה ייקח קצת יותר זמן, ומי יודע שמא יעבור הזמן בו ניתן יהיה לדון בחסינות הסיכוי לכך קלוש, ומסתבר יותר שאדלשטיין יסולק והוועדה תכונס, אבל מבחינת נתניהו ואנשיו, היו"ר צריך להקריב את כבודו ומעמדו למען מנהיג המפלגה".

במאמרו מזכיר הכותב את אלו ששכבו על הגדר למען נתניהו אך לא קיבלו תמורה מנגד: "היו בעבר כמה וכמה חברים בליכוד שנלחמו בחירוף נפש למען נתניהו. הם לא קיבלו תמורה של ממש. אפשר לשאול את ח"כ דוד ביטן, שעם תחילת פרשיות נתניהו נלחם כאריה למענו. לא היה כלי תקשורת בו לא התראיין ביטן, במסירות שאין כמוה. ומה הוא קיבל בתמורה? הבטחה להיות שר"

"הבטחה אותה "סחב" על גבו שנתיים, וכאשר החליט נתניהו לממש אותה, זה היה לפני שבועיים, כאשר הבחירות באופק, כמו גם תיק כבד של האשמות על גבו של ביטן. עד כדי כך זעם ביטן, שהוא סינן את נתניהו מהשיחות הנכנסות שלו, וסירב לשמוע מפיו התנצלות כלשהי על ביטול מינויו לשר".

בסיום דבריו כתב רוט: "מי שמצפה לתמורה על מסירות למען נתניהו, צריך לדעת שמדובר ב"חסד של אמת"... ללא כל תמורה של ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר