"המתה בקלות דעת"

אישום: נהג ב-170 קמ"ש ב"נסיעת מבחן" והרג את ציפורה רימל ובתה

הפרקליטות הגישה כתב אישום כנגד טארק כורד, בן ה-19 תושב כפר עקב, שפגע עם רכבו ברכב משפחת רימל, בכביש 443, והביא למותה של ציפורה רימל ובתה התינוקת (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחיה של ציפורה ע"ה, עזריאל גנץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת; באדיבות המשפחה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד טארק כרד, צעיר בן 19 שהיה מעורב בתאונת דרכים בכביש 443, לפני כמעט חודשיים, במהלכה נהרגו ציפורה רימל וביתה נועם רחל ז"ל בת השלושה שבועות ונפצעו קשה מאד בנה ובעלה.

כתב האישום הוגש כנגד הנהג, טארק כורד בן ה-19, תושב כפר עקב, בעבירת המתה בקלות דעת חבלה חמורה, פציעה, מהירות העולה על המותר, נהיגה ללא ביטוח ונזק לאדם או רכוש.

הנהג המואשם בבית המשפט, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

על פי כתב האישום, כורד שרכש את הרכב מספר ימים מועט לפני כן, החליט לבצע "נסיעת מבחן" ברכב, כדי לבדוק כיצד הרכב מגיב במהירות נסיעה גבוהה. במהלך הנסיעה הגביר את מהירות נסיעתו בדרך עד כדי מהירות של כ-170 קמ"ש. עם התקרבו לצומת היה שדה הראיה של הנאשם פתוח והרמזורים המוצבים בצומת הראו אור אדום.

באותה עת עמדו בצומת ברמזור אדום מספר כלי רכב נוספים. הנאשם, אשר הבחין ברמזור האדום והיה מודע למהירות נסיעתו כחלק מנסיעת המבחן, לא האט את מהירות נסיעתו וכ-40 מטרים מקו העצירה של הצומת פגע עם חזית הרכב בחלק האחורי של הרכב של משפחת רימל ופגע בהמשך ברכבים נוספים. כתוצאה מהפגיעה, הסתבסב הרכב של משפחת רימל ופגע ברכב נוסף, כאשר מעוצמת המכה הועף גם הוא קדימה לעבר הצומת למרחק של כ-35 מטרים.

כתוצאה מהתאונה נהרגו במקום ציפורה רימל ז"ל בת ה-35 ובתה התינוקת בת שלושה שבועות, נועם רחל רימל ז"ל. אב המשפחה, אפרים רימל, נפצע קשה ובנו איתי בן ה-12 עדיין מאושפז במצב אנוש בבית החולים, שלושה נוסעים שנסעו ברכבים אחרים נפצעו קל.

האב אפרים בעת שחרורו מבית החולים. צילום: שערי צדק

האב אפרים, שכאמור נפצע קשה בתאונה הצליח בחסדי שמים להתאושש מפציעתו הקשה ושוחרר כבר מבית החולים לפני יומיים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את התנאים המגבילים בו מצוי הנאשם כיום, בין היתר מעצר בית מלא ופסילת רישיון הנהיגה שלו, עד לתום ההליכים נגדו.

התפללו על איתי יעקב בן ציפורה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הנהג המואשם בבית המשפט, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
בני המשפחה בבית המשפט, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הנהג המואשם בבית המשפט, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הנהג המואשם בבית המשפט, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר