בחירות 2020

סקרי סוף השבוע: אין שינוי בגודל הגושים, החרדים יציבים

סקרי סוף השבוע המתפרסמים הבוקר, מלמדים כי עדיין אין שינוי ממשי בגודל הגושים הפוליטיים, החרדים שומרים על כוחם, ואילו 'עוצמה יהודית' ובן גביר רחוקים מאחוז החסימה (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בטבת תש"פ | 24.01.20
(צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90)

סקרי סוף השבוע המתפרסמים הבוקר (שישי), מלמדים כי עדיין אין שינוי בגודל הגושים, החרדים שומרים על כוחם, ואילו 'עוצמה יהודית' רחוקה מאחוז החסימה.

סקר מכון 'מדגם' שהתפרסם באתר "וואלה" מעניק למפלגת "כחול לבן" - 35 מנדטים, ומפלגת הליכוד עם 32 מנדטים. הרשימה המשותפת מקבלת בסקר 13 מנדטים בסקר, ואילו העבודה-מרצ עם תשעה מנדטים ביחד.

מפלגת ש"ס מקבלת שמונה מנדטים, ''ישראל ביתנו'' של אביגדור ליברמן עם שמונה ומפלגת ימינה מקבלת גם היא שמונה מנדטים. מפלגת יהדות התורה עם שבעה מנדטים.

רשימת ''עוצמה יהודית'' לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.2% בלבד. על פי החלוקה לגושים: גוש ימין יציב עם 55 מנדטים, גוש השמאל והערבים עם 57 מנדטים. ליברמן עם שמונה.

נתניהו פוגש את פנס אתמול בשגרירות האמריקאית

גם על פי סקר עיתון 'מקור ראשון' הבוקר אין הכרעה, לו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת כחול לבן הייתה המפלגה הגדולה בכנסת עם 35 מנדטים. אחריה הליכוד בראשות בנימין נתניהו עם 32 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת ממשיכה להיות המפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים. אחריה נמצאות העבודה-גשר-מרצ, ש"ס, יהדות התורה וימינה עם 8 מנדטים כל מפלגה.

גוש ימין- חרדים עם- 56 מנדטים. מרכז- שמאל-ערבים 57 מנדטים. ליברמן- 7 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר