כך הילד נחטף?

הסרטון שחולל את השמועות בציבור הערבי

תיעוד ממצלמות אבטחה, בו נראה לכאורה אדם בוגר מושך אחריו ילד בכוח, הוא שהצית את הזעם ברחוב הערבי בירושלים, השמועות על "יהודי חוטף" כמו בפרשת אבו-חדיר וההתפרעויות. צפו בסרטון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד שהסעיר (מצלמות אבטחה)

בסרטון שנשלף ממצלמות אבטחה בשכונת בית חנינא בירושלים, נראה ילד נסחב בכוח על ידי אדם מבוגר, כאשר לפי השמועות ברחוב הערבי מדובר ב"יהודי חוטף" - מה שהוביל להתפרעויות בכניסה לשכונת נווה יעקב בליל שבת.

כזכור, בעקבות היעדרותו של ילד בן שבע, שבהמשך נמצאה גופתו, החלה התפרעות רבתי שנמשכה מספר שעות, בה אף נפצעו 12 מהפורעים הערבים ונעצרו שלושה אחרים.

הכל החל כאשר הגיע דיווח על כך שהילד, קייס אבו רמילה, נעדר מאז שעות הערב מביתו שבבית חנינא. במקביל לחיפושים הנרחבים בהם פתחה המשטרה, התפתחו באזור עימותים, לאחר שהערבים ביקשו להרחיב את החיפושים גם לתוך השכונות היהודיות, ונבלמו על ידי השוטרים בצומת הכניסה לנווה יעקב.

קייס (צילום משפחתי)

התיעוד המדובר, שהופץ במהירות בין המקומיים, הזכיר לרבים מהם את פרשת חטיפתו ורציחתו של הילד מוחמד אבו חדיר, סמוך לביתו בשכונת שועפט בעיר, בידי קיצונים יהודים.

בשער העיתון אל-קודס, שכבר הופץ בבוקר השבת בחנויות, נכתב: "הירושלמים מחפשים אחר ילד שנעדר. משטרת הכיבוש מדכאת תושבים שהפגינו מול נווה יעקב ודרשו למצוא מה עלה בגורלו. החשש: הוא נחטף בידי מתנחלים".

הידיעה בשער 'אל קודס'

כזכור, לאחר סריקות ממושכות באזור, נמצאה גופתו של קייס בן ב-7 בקרקעית אחד מבורות המים. אמו סיפרה: "הוא יצא מביתו כדי לקנות מצרכים עבור המשפחה, ובידו נמצא שטר של 50 שקל, אותו נתן לו אביו כדי שיקנה לחם וממתקים לאחיו".

"כואב לי על בני היקר", אמרה האם לאבלים בביתה, "מאתמול לא ישנתי, חיכיתי שהוא יחזור. התפללתי לשמוע את הקול שלו שוב, ולצערי קיבלנו אותו ללא רוח חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר