בליכוד חוגגים

רונן צור, היועץ של בני גנץ, צייץ: "דונלד אדולף טראמפ"

שעה לפני הפגישה של יו"ר כחול לבן עם נשיא ארה"ב, היה מי שדאג לשלוף ציוצים של היועץ האסטרטגי שלו, שהתלווה אליו לארה"ב, נגד טראמפ. בתגובה, צייץ הבהרה: מצדיע לו (מדיני)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רונן צור (צילום מסך מתוך חדשות 12)

"הלך ברק חוסיין אובמה, הגיע דונלד אדולף טראמפ. מת לדעת מי אחריו": האדם שחתום על הציוץ הזה, רונן צור, הוא היועץ האסטרטגי של יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שאף התלווה אליו לנסיעתו לארה"ב לפגישה עם הנשיא לקראת הצגת עסקת המאה.

בציוצים אחרים כינה רונן צור את הנשיא טראמפ "פסיכופת", כתב כי "טראמפ הוא מסוג המנהיגים שעשרות שנים אחריהם מדברים על תקופות אפלות בהיסטוריה", וכי "בחירתו של טראמפ מוכיחה שהעולם לא עבר מלחמה כואבת יותר מידי שנים".

גורם בליכוד התייחס לסדרת הציוצים, שיש עוד רבים מהם נגד הנשיא טראמפ ותקף את בני גנץ: "בורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו אל הבית הלבן את יועצו האישי רונן צור שכינה את נשיא ארה"ב "דונלד אדולף טראמפ" ופרסם שורה ארוכה של ציוצים נגדו ברשתות החברתיות".

"נקווה שחוסר האחריות הזה של גנץ לא יפגע באינטרסים הלאומיים של ישראל מול הממשל האמריקני", הוסיף הגורם במפלגת הליכוד.

הערב, פרסם צור הבהרה בחשבון הטוויטר שלו: "רואה שיש התרגשות אצל כמה מחברי הכת מכמה ציוצים מלפני שנים אז מבהיר: היו נושאים שאני הקטן חשבתי אחרת מהנשיא (לא שזה חשוב למישהו)".

"בינתיים מסתבר שזה הנשיא הכי אמיץ לארה"ב, והכי ומשמעותי שהיה לביטחון ישראל בדורות האחרונים ויחד עם מיליוני ישראלים: מצדיע לו", הוסיף צור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר