חשיפת 'כיכר'

גפני: אם דרעי יקים מטה אשכנזי - נברך אותו

יו"ר 'דגל התורה', משה גפני, התייחס לחשיפת 'כיכר' לפיה יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שוקל להקים מטה עבור הציבור האשכנזי: "אברך שהוא יצליח, אנחנו לא מקימים מטות נגד ש"ס" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ומשה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, התייחס לחשיפת 'כיכר השבת' לפיה יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שוקל להקים מטה עבור הציבור האשכנזי: "אברך שהוא יצליח, אנחנו לא מקימים מטות נגד ש"ס".

בראיון לגלי צה"ל, התייחס גפני להקמת מטה הספרדים בסיעה הליטאית: "אנחנו פשוט לא סגרנו את המטה מאז שקמנו, אנחנו מפלגה גם לליטאים, לספרדים ולאשכנזים. כל מי שמרגיש את עצמו במפלגה שלנו".

באשר לדיווח ב'כיכר השבת', כי דרעי שוקל להקים מטה עבור הציבור האשכנזי, אמר גפני: "אני אברך אותו שהוא יצליח, אנחנו לא מקימים מטות נגד ש"ס, אנחנו רוצים שש"ס תצליח. אבל כולם נמצאים אצלנו, כשפונים אלינו - פונים כולם. ספרדים ואשכנזים, דתיים ושאינם דתיים"

לדבריו: "אנחנו נפעל ופועלים בשביל כולם, מותר לנו - ערב הבחירות - לפנות אליהם שיתמכו בנו".

כזכור, גפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', בתנועת ש"ס שקולים בימים אלו להקים מטה מיוחד עבור הציבור האשכנזי. במהלך כינוס שהתקיים בתחילת השבוע בלשכתו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הנושא עלה לדיון לקראת החלטה.

לדברי גורם בש"ס: "גם בציבור האשכנזי מבינים שש"ס פועלת לטובת כלל החרדים, על כלל חלקיו, באחדות של ההנהגה הרוחנית. אנחנו מקבלים פניות להקמת המטה. אנחנו שוקלים אכן להקים מטה עבור הציבור האשכנזי".

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי, ככל הנראה, בש"ס ישימו את הדגש על ציבור החרדים העובדים, אלו הלומדים באקדמיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר