דרמה פוליטית

נתניהו מושך את בקשת החסינות: 'לא אתן ליריביי להפריע'

שעות לפני כינוס מליאת הכנסת, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי החליט למשוך את בקשת החסינות מהכנסת • הסיבה: "לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו, במליאת הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שעות לפני כינוס מליאת הכנסת, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע הבוקר (שלישי) כי החליט למשוך את בקשת החסינות מהכנסת. לדבריו הסיבה: "לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל עם ארה"ב". לאחר החלטת נתניהו, במערכת המשפט מעריכים כי היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, יגיש את כתב האישום לבית המשפט המחוזי בירושלים כבר בימים הקרובים.

יו"ר 'כחול לבן', שעושה את דרכו לישראל, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו הולך למשפט-חייבים להתקדם. בפני אזרחי ישראל ניצבת בחירה ברורה: ראש ממשלה שיעבוד עבורם או ראש ממשלה שעסוק בעצמו.

"אף אדם לא יכול לנהל מדינה ולנהל במקביל שלושה תיקים פליליים חמורים על שוחד, מרמה והפרת אמונים".

בהודעה שפרסם נתניהו, מארה"ב - שם הוא צפוי הליפגש, פעם נוספת, עם הנשיא דונלד טראמפ, כתב: "בשעה גורלית זו לעם ישראל, בעת שאני נמצא בארה"ב בשליחות היסטורית לעצב את גבולות הקבע של ישראל ולהבטיח את ביטחוננו לדורות הבאים, צפוי להיפתח בכנסת מופע נוסף בקרקס הסרת החסינות".

לדבריו: "זהו המשך הרדיפה האישית האובססיבית כלפי מצד אנשי "רק לא ביבי". במקום להבין את גודל השעה ולהתעלות מעל שיקולים פוליטיים, הם ממשיכים לעסוק בפוליטיקה זולה שפוגעת ברגע מכריע בתולדות המדינה".


"מאחר שלא ניתן לי הליך הוגן", טען נתניהו: "מאחר שכל כללי עבודת הכנסת נרמסו ברגל גסה, ומאחר שתוצאות ההליך הוכתבו מראש ללא דיון ענייני כמתחייב - החלטתי לא לתת למשחק המלוכלך הזה להימשך".

נתניהו עדכן: "לפני דקות אחדות הודעתי ליו"ר הכנסת שאני מושך את בקשת החסינות. בהמשך אנפץ את כל הטענות המופרכות ותיקי הסרק שהוגשו בענייני. אבל עכשיו, לא אתן ליריביי הפוליטיים להשתמש בעניין זה כדי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל".

"כפי שעשיתי כל חיי, אמשיך להשקיע את כל כולי למען עתיד מדינתנו ולמענכם, אזרחי ישראל", סיים נתניהו את הודעתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר