צמיחה של 300%

מהפכת מנועי החיפוש שהובילה גוגל וההזדמנות שלך להשקעה

מנוע החיפוש של גוגל הפך למנוע איתור חכם וממקוד שלא רק מנגיש מידע אלא מנגיש פתרון • המהפכה לא הושלמה ועדיין יש לך אפשרות גם להשקיע ולהרוויח • נצלו (הייטק, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

אחת האפליקציות היותר מדוברות בחודשים האחרונים בישראל, היא "ספץ" – אפליקציה המבטיחה למצוא לך איש מקצוע מתאים תוך 30 שניות. העולם הולך לעבר ה"מיידי", ועסקים מחפשים לחסוך כמה שיותר בזמן ובפעולות שנצטרך לעשות עד שנשיג את המטרה.

לכן "ספץ" הפכה לאפליקציה רווחית בעלת רייטינג מאוד גבוה בחנויות האפליקציות, רק בישראל. עכשיו, היא נמצאת רגע לפני הכניסה לשוק הבריטי, וגם לך יש הזדמנות להשקיע בה רגע לפני שהיא פרצה לעולם ולשווקים הגדולים. מי יודע, אולי זה יהיה אחד האקזיטים הגדולים הבאים של חברה ישראלית.

את הפרויקט הקודם של מייסד אפליקציית "ספץ", יוסי נבו, רובכם מכירים.

בשנת 2002 יוסי נבו הגה רעיון מהפכני מתוך חזון ארוך טווח: להנגיש את השירותים האיכותיים ביותר לכל בית בישראל 24 שעות ביממה. לשלב בין הפתרון האיכותי של בעיות וצרכים לבית ולמשפחה ובין פרנסה טובה לנותני השירות האיכותיים. כך ייסד יוסי את "דף הזהב" אשר הגיע למעל 2 מיליון בתים בישראל. יוסי הבין שהעתיד הכלכלי הגדול הוא לא בפיסות נייר על המקרר, אלא בטכנולוגיה. במקרה הזה, מנוע חיפוש חכם, הבנוי על בינה מלאכותית.

ניקח לדוגמא כמה מחברות הסטרטאפ שזיהו מבעוד מועד את הפוטנציאל ומימשו בצורה מעוררת השתאות את השינוי המבורך:

חברת Waze מיישמת מערכת הכוללת מסד נתונים טוטלי, יחד עם שילוב ושיתוף של מידע משתנה וחכמת ההמונים. החברה נרכשה על ידי גוגל במיליארד דולר.

חברות Gett ו-Uber בתחום המוניות - מחברות בין הנהג הפנוי והמתאים לבין הנוסע.

חברת Fiverr מציעה פלטפורמה לאיתור מיידי של נותני שירותים דיגיטליים פרילנסרים, ונאמדת בשווי של מיליארדי שקלים.

חברות אלו מימשו את טכנולוגיית האיתור החכם לתחומם הם אך עדיין ישנם נושאים רבים שטרם הגיעו לידי מיצוי.

החל משנת 2008 החלה חברת Gpage (המחזיקה באפליקציית "ספץ") בפיתוח מערכת טכנולוגית פורצת דרך, המבוססת בינה מלאכותית וחכמת ההמונים לאיתור ממוקד של אנשי מקצוע. המערכת נפתחה לכלל הציבור תחת השם "2144". בשנת 2009 המערכת עלתה לאוויר בגרסת הביטא ומאז הושלם הפיתוח של כל מערכות השליטה והניהול, בוצעה חדירה ראשונית ואפקטיבית לשוק, הוכשרו צוותים פנים וחוץ ארגוניים והתבססו מערכי ניהול, תכנון, שליטה ופיתוח.

במחצית השנייה של שנת 2018 השיקה Gpage את המערכת באופן רשמי תחת המותג Spetz (ספץ) בליווי השקת האפליקציה החדשה.

מערכת Spetz עובדת כיום ושירתה מאות אלפי ישראלים עד כה. המערכת אף הפכה לרווחית כבר בישראל, למרות ששווקים כמו בריטניה וארה"ב (שם יש הרבה יותר בתים פרטיים וצורך מיידי באפליקציה), הולכים להיות רווחיים בהרבה לפי הערכות מומחים.

השוק אליו פונה Spetz הוא בלתי נדלה ופונה למכלול הנושאים המכסים את הצריכה הביתית - חשמלאים, מעצבים, טכנאים ועוד. שוק צריכת השירותים הוא שוק בעל מימדים עצומים - רק בשנה האחרונה נעשו בישראל למעלה מ-100 אלף חיפושים בגוגל תחת המילה ״אינסטלטור״. שוק המנעולנים בארצות הברית בלבד, עמד בשנה האחרונה על כ-2 מיליארד דולר.

אתרי החיפוש בישראל המבוססים על אינדקס חיפוש, מאפשרים דירוג לא מבוקר, מה שהופך את חוויית השימוש למיושנת ולא אמינה. לעומת המתחרים בשוק, Spetz מבוססת על טכנולוגיות חכמות המאפשרת לדרג את בעלי המקצוע באמצעות אלגוריתם שלא מאפשר לזייף דירוגים. זה בנוסף למהירות, נוחות וזמינות המערכת.

חשוב לציין את ההבדלים בין מערכת Spetz למערכות קודמות שניסו להצליח בתחום, כגון מערכת "No problem" שאף קיבלה השקעה מקרן פיטנגו.

בין אם מדובר באינדקס משודרג, או מערכת טכנולוגית. אף אחד לא הצליח ליישם בהצלחה את האינטגרציה בין הטכנולוגיה לאנשי המקצוע כפי שעשתה זאת Spetz. כולל חברות שהשקיעו בהן קרנות ענק, שנכשלו איפה ש-Spetz הצליחה.

יעדי הגיוס הקודם, שיווק האפליקציה בישראל והכנת התשתית עבור השקה באנגליה - הושלמו לחלוטין. הוקמה כל התשתית על מנת לפעול בשוק הבריטי: הוקמה התשתית הטכנולוגית, הוקמה חברה, גובש צוותי מכירות ומנהלי תיקים, גובשו תוכניות הדרכה והכשרה מונו רו"ח, עורכי דין וכו'. בנוסף Spetz כבר ייצרה את המאגר הדרוש של אנשי המקצוע בבריטניה, על מנת להתחיל לספק שירות מהרגע הראשון.

Spetz מוכנה להשקה בשוק הבריטי, וזה בעזרת הגיוס המוצלח שנעשה בסבב הקודם.

כעת, החברה בחרה לצאת לסבב גיוס נוסף על מנת לשווק את המוצר בחשיפה רחבה כך שתוכל לבסס את מעמדה בשוק הבריטי במהירות רבה יותר ולהיות בהדרגה שחקן מוביל בשוק. במידה והחברה תגיע ליעד הגיוס המקסימאלי תחל מוקדם מהתכניות את ההשקה בארה"ב.

רוצים פרטים? כנסו>>

יעדים

2020 - השקה בבריטניה והמשך תפיסת מרכז השוק הישראלי

2021 - השקה בארה"ב והרחבת כמות המשתמשים בבריטניה. צבירת הון מספק לצורך הנפקה בבורסה

2022 - הנפקה בבורסה (כבר היום מתקיימים מגעים ראשוניים עם הבורסה בלונדון והבורסה הקנדית)

עד שנת 2024 - חדירה ל-8 שווקים בינלאומיים מובלים נוספים מלבד בריטניה, ארה"ב וישראל

רוצים פרטים? כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר