מתנה מפוטין

אחרי ארה"ב, נתניהו יטוס לרוסיה: יחזור עם נעמה יששכר?

נתניהו יטוס מוושינגטון לביקור במוסקבה, ויתכן כי יחזור לישראל ביום חמישי כשבמטוסו העצורה הישראלית נעמה יששכר - שצפויה לקבל את החנינה מנשיא רוסיה פוטין (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
פוטין, נתניהו ויששכר, בשבוע שעבר (צילום: עמוס בן גרשום ואיתי בית-און / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו יחזור מביקורו בוושינגטון דרך מוסקבה, שם ישהה ככל הנראה יום אחד וייפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין

בישראל החלו ההערכות כי לאחר שנעמה יששכר הכלואה ברוסיה הגישה את בקשת החנינה שלה שאושרה על ידי מושל המחוז והוועדה המקומית, יאשר אותה פוטין סופית והיא תחזור במטוסו של ראש הממשלה.

לפי ההערכות, נתניהו צפוי לחזור לישראל ביום חמישי, ובישראל מקווים מאד לסיומו של הסיפור העצוב של יששכר שנעצרה בשדה התעופה במוסקבה בעוון החזקת כמות קטנה מאד של סמים קלים, כשהייתה בדרכה לישראל מהודו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "מסתמן שרה"מ נתניהו יטוס ביום רביעי מוושינגטון למוסקבה כדי לעדכן את הנשיא פוטין בהתפתחויות המדיניות ובתוכנית המאה". בהודעה לא צוין דבר על יששכר וייתכן שהם אינם רוצים לבנות ציפיות עד שהנושא ייחתם סופית.

כזכור, במהלך ביקורו בישראל בשבוע שעבר לאירועי פורום השואה הבינלאומי, אמר פוטין כי הודיע לאמה של נעמה, יפה, ש"הכול יהיה בסדר" וברוסיה טענו כי כל שחסר הוא הגשת בקשה רשמית - דבר שנעשה מיד לאחר מכן על ידי עורכי דיניה של יששכר. נתניהו שארגן את המפגש בין האם לנשיא הרוסי ישמח מאד לחזור עם יששכר במטוסו, דבר שבהחלט יכול לסייע גם לקמפיין הבחירות שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר