בעקבות החלטת היועמ"ש

אחרי האישום - התגובות: 'מה בער להשפיל כשהוא בחו"ל'?

בעקבות הגשת כתב האישום נגד נתניהו בעודו מתכונן לפסגה בוושינגטון עם הנשיא טראמפ, מפתיע בנט בביקורת קשה, יעלון חוגג והעיתונאי המקורב מכנה את היועמ"ש מנדלבליט "אפס מאופס" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו, בכנס הליכוד האחרון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר הביטחון נפתלי בנט, יו"ר מפלגת ימינה, פרסם הודעת גינוי ברורה להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה למהר ולהגיש לבית המשפט כבר היום (שלישי) את כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני לא מצליח להבין מדוע הפרקליטות הזדרזה להגיש מיד כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, שעומד רגע לפני אירוע היסטורי בוושינגטון", כתב בנט. "מה בער להם להשפיל את ראש הממשלה נתניהו דווקא כשהוא שם, בחו"ל, מייצג את כולנו, כלל אזרחי ישראל?".

לדבריו, "אפשר היה להמתין יום-יומיים לשובו לארץ. ‏אמנם ראש הממשלה נתניהו ואני חלוקים בדברים מסוימים, ואף עומדים בראש שתי מפלגות מתחרות, אך הוא ראש הממשלה של כולנו - וכבודו הוא הכבוד של מדינת ישראל כולה".

"לא צעד ראוי", חתם השר נפתלי בנט את הודעתו המפתיעה משהו, על רקע המתיחות בינו לבין נתניהו, שהתעוררה מחדש בעקבות הבחירות הנוכחיות.

נתניהו עם טראמפ, אתמול (עומר מירון וקובי גדעון, לע"מ)

מנגד, בכיר 'כחול לבן' ח"כ משה יעלון הגיב לצעד ההיסטורי של היועמ"ש, וכתב: "היום, לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל, הוגש כתב-אישום נגד ראש-ממשלה מכהן. אמנם מדובר בראש-ממשלת מיעוט ומעבר, אך היצמדותו לכיסא בימים שכאלה מכתימה את מוסד ראש-הממשלה כולו, ומשתקת את המדינה".

"אשרי המדינה שהיא מדינת חוק, שכל אזרח שווה בה בפני החוק ואינה נרתעת ממיצוי הדין עם כל אדם באשר הוא", הוסיף יעלון. "חייבים להתקדם, פשוט חייבים! ב-2.3 נשים לזה סוף".

תגובה חריפה במיוחד, לטובת נתניהו, ניפק שמעון ריקלין, עיתונאי הנחשב למקורב אליו מאוד: "מנדלביט אץ להגיש נגד נתניהו. השתהה ככל יכולתו עם יזבק תומכת הרוצחים. איזה אפס מאופס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר