להסתיר מהילדים

האברך עטף את המחשב הנייד עם ספרו של שר התורה

האברך, שישב ברוב שעות היום עם המחשב הנייד והקליד חידושי תורה, עטף אותו בכריכת ספרו של מרן הגר"ח קנייבסקי, בכדי להסתיר מילדיו את עבודתו מול המחשב (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
המחשב העטוף (צילום: מתוך העלון 'קול ברמה')

אלפי אברכים ובני תורה נעזרים במחשב נייד כדי לכתוב חידושי תורה וחיבורים תורניים עד שזוכים להוציא לאור ספרים, אך יחד עם זאת יש רבנים המתנגדים לשימוש במחשב אם הוא אינו חסום מתכנים לא ראויים.

אברך, תושב הדרום, שהוגה בתורה ומוציא לאור חיבורים תורניים, נתקל בבעיה לאור כך שילדיו רואים באור שלילי את העובדה שאביהם יושב ברוב שעות היום ועובד במחשב הנייד שבבעלותו.

בעקבות כך, מצא האברך פטנט מקורי ועטף את המחשב בכריכת ספרו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, וכך כל הילדים רואים את אביהם שקוע בספר 'שיח תורה' ולא רואים את המחשב.

בעלון התורני 'קול ברמה' של הרב מיכאל צורן, היוצא לאור בשכונת רמת אלחנן, מסופר כי אותו אברך, תושב ירוחם "נתקל בבעיה כיצד יסביר לילדיו את העובדה שהוא משתמש במחשב שעות רבות כל-כך. הם הרי לא בדיוק יבינו שמדובר בחידושי תורה אמיתיים, וכל השימוש במחשב נעשה אך ורק כדי לשמר את דברי התורה היקרים.

"חשב וחשב, והעלה רעיון בליבו. הוא עטף את המחשב-הנייד בכריכת ספרו של מרן הגר"ח 'שיח תורה', כך שכאשר הוא יושב ליד השולחן ומעל ה את חידושיו על הכתב, הילדים בטוחים שהוא מעיין בספר הנ"ל, שכן הכריכה הותאמה במדויק לגודלו של המחשב...".

"כך נאה וכך יאה לתלמידו של מרן הגר"ח", כתב הרב צורן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר