קלף פוליטי

דיווח: נתניהו מתכנן להביא את פולארד לישראל

גורם בליכוד, שמצוטט באתר times of israel, חושף כי ראש הממשלה עוסק מול הממשל האמריקני האוהד, בהבאתו לארץ של המרגל הישראלי יונתן פולארד - עוד לפני הבחירות (מדיני)

דוד הכהן | כיכר השבת |
פולארד ורעייתו (צילום מסך: מתוך insideedition ביוטיוב)

לקראת הבחירות הקרובות, מתכוין ראש הממשלה בנימין נתניהו להביא את המרגל הישראלי יונתן פולארד לישראל, ממקום מושבו בארה"ב; שם כעת מוטל עליו איסור יציאה גורף ונוקשה - כך מדווח הכתב שלום ירושלמי.

בהנחה שחשיפה זו באתר times of israel תתממש, יהיה זה קלף חזק נוסף שישלוף נתניהו בקרב על דעת הקהל, אחרי חשיפת עסקת המאה הדרמטית של טראמפ והשחרור הצפוי בקרוב של התרמילאית הישראלית נעמה יששכר מהכלא הרוסי.

כזכור, פולארד הוא אזרח ארה"ב שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון, ריגל בשנות ה-80 למען ישראל, נעצר בהמשך על ידי ה־FBI ובעקבות כך הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון ונידון למאסר עולם.

פולארד, בניו יורק. ארכיון (צילום: עיריית ירושלים)

במשך שנים התקיימה מערכה ציבורית בישראל ובארצות הברית שקראה לחנינתו, ולאחר שריצה 30 שנות מאסר, שוחרר לפי החלטת ועדת שחרורים בתנאים מגבילים מהכלא, ב־20 בנובמבר 2015.

מאז מתלונן פולארד על קשיים בריאותיים משמעותיים, ואף פנה מספר פעמים לראש הממשלה נתניהו בתחינה שיפעל אצל הנשיא טראמפ כדי שייאות להסיר את ההגבלות ולהתיר את עלייתו לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר