צפו בהצהרה

ליצמן: "נשב עם ליברמן - נחרים את לפיד"

שר הבריאות תקף את התנהלותו הצבועה של איווט: "אנחנו פעם חברים, פעם חזירים", אך עם זאת הבהיר: "לא פסלתי את ליברמן, עם לפיד אני לא אשב גם בסיבוב רביעי" • צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר מפלגת יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן הבהיר בשעה האחרונה (רביעי) כי עמדת המפלגה היא שאפשר לשבת עם אביגדור ליברמן באותה קואליציה, אך לא עם יאיר לפיד.

תחילה התייחס ליצמן לנאום טראמפ אמש ואמר: "בחלק מהדיון בין טראמפ לביבי דמעתי. ביבי לא צריך לעשות שום דבר, רק לקחת את השידור ולשדר את זה במערכת הבחירות". את דבריו אמר ליצמן בכנס התאגידים העירוניים באילת.

ליצמן הוסיף והתייחס לסקר שפורסם לאחר הצגת תוכנית המאה של טראמפ: "שמעתי שיש סקר חדש שהליכוד עם 35 וגנץ עם 33, אז יש מהפך?".

השר נשאל האם יש סדקים בגוש הימין, והשיב: "פעם שלישית גלידה? אנחנו בגוש עם נתניהו. הולכים אתו. אני יודע בדיוק מה הוא עושה. יש לי טענות עליו אבל זה לא מפרק את הגוש, הגוש חזק".

על אביגדור ליברמן אמר: "לפני שנה הוא התחנן שנצביע עם משה ליאון בירושלים, פתאום אנחנו פעם חברים, פעם חזירים".

"שאלו אותי למה לא אמרתי אף פעם שאני לא אשב עם אביגדור ליברמן בקואליציה ולפיד כן, כי ליברמן מעולם לא עשה שום דבר רע. הוא רק צועק. לא פסלתי את ליברמן, עם לפיד אני לא אשב גם בסיבוב רביעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר