מייסד 'פדר תפילין'

מחשובי סערט ויז'ניץ: הרה"ח רבי מאיר יהודה פדר ז"ל

אבל בחסידות סערט ויז'ניץ עם היוודע דבר פטירתו של הרה"ח רבי מאיר יהודה פדר זצ"ל, מחשובי החסידים ומי שייסד את מפעל 'פדר תפילין' בבני ברק והוא בן 73 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרה"ח רבי מאיר יהודה פדר ז"ל (צילום: אהרן ברוך ליבוביץ - ארכיון סערט ויז'ניץ)

אבל בחסידות סערט ויז'ניץ עם היוודע פטירתו של הרה"ח רבי מאיר יהודה פדר זצ"ל, מחשובי ותומכי סערט ויז'ניץ, ומי שייסד את המפעל 'פדר תפילין' בבני ברק, והוא בן 73 בפטירתו.

המנוח נולד בשנת תש"ז ברומניה לאביו רבי זאב זצ"ל והוא עלה ארצה בשנת תשי"ד לאחר שאביו שלח אותו ללמוד בישיבת סערט ויז'ניץ בחיפה, שם למד והיה תלמידו המובהק של האדמו"ר בעל ה'מקור ברוך' מסערט ויז'ניץ זצוק"ל.

בהמשך השנים לאחר הסתלקותו של האדמו"ר, היה רבי מאיר יהודה דבוק בכל נפשו ומאודו לממשיך דרכו האדמו"ר בעל ה'חכמת אליעזר' זצוק"ל, ובשנים האחרונות גם לרבי מסערט ויז'ניץ הנוכחי.

המנוח יסד יחד עם אחיו את המפעל לייצור בתי תפילין 'פדר תפילין', בתי תפילין עליהם המליצו רבים מגדולי ישראל ובראשם האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצוק"ל.

בהמשך שנותיו ייסד המנוח את בית המדרש סערט ויז'ניץ ברחוב חזון איש בבני ברק, ובמשך שנותיו היה נעתר לכל בקשה לטובת הקהילה בפרט והמוסדות בכלל.

רבי מאיר יהודה זצ"ל השאיר אחריו את רעייתו המסורה שטיפלה בו בתקופה האחרונה במסירות נפש גדולה, ואת משפחתו הגדולה, בנים, ובנות, נכדים ונינים ההולכים בדרך התורה והחסידות.

הלווייתו תצא בשעה 13:00 מבית המדרש סערט ויז'ניץ ברחוב חזון איש 32 בבני ברק, לבית החיים ויז'ניץ, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר