מתקפה חריפה

הרב דניאל זר: "דוברמן מדבר על הסתה? בורא עולם יוריד אותו מטה מטה"

הגאון רבי דניאל זר יוצא למתקפה חריפה נגד אביגדור ליברמן, עליו אמר כי "בורא עולם יוריד אותו מטה מטה", ועל התקשורת הישראלית שהתעלמה ממעמדי סיומי הש"ס • האזינו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בהילולת הבבא סאלי שנערכה הלילה בישיבתו של הרב זר, התייחס הרב תחילה לסיומי הש"ס בארץ ובעולם, ותקף את כלי התקשורת בישראל שלא סיקרו את המעמדים.

"היה בארץ עשרות סיומי ש"ס ביד אליהו פעמיים, בארנה, בבנייני האומה הייתי בטוח שישדרו את זה בטלוויזיה. אין דבר כזה שחילוני יראה את זה ולא יהיה לו הרהורי תשובה".

הרב המשיך, "באמריקה היה 100 אלף מקומות באולם ספורט היה מעמד איזה שירה איזה ערב, גויה שעמדה בכניסה לאולם אומרת ליהודים שם, איך לא הייתה אלימות, איך משאירים חפצים בארונות בכניסה לאולם והכל נשאר על מקומו? אין דברים כאלה. היא אומרת למארגנים, כל אחד שיצא בא להגיד תודה רבה. אמרה להם 'שמחתי מאוד. אבל כאוב שיש רק פעם בשבע שנים'. פה בארץ לא יראו מה זה בני תורה בטלוויזיה. רק חרדי גנב, חילוני גנב לא כותבים".

הרב זר התייחס לדבריו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף על העולים הרוסים: "הוא אמר דברים שאני אומר כל הזמן, בנות נפלו עם גויים מרוסיה כמה קלקולים וחורבן והרס הם הביאו. הוא דיבר על גויים".

"הייתה כתבה בעיתונים 86 אחוז מהעולים הם גויים. דוברמן אמר תחקרו אותו תפטרו אותו. אתה מסית נגד האחים שלך אלה מדבר על מסיתים? בורא עולם יוריד אותו מטה מטה! איזה פרצוף יש לך בכלל לדבר".

בנימה אישית המשיך, "אני פוחד לחשוב אם הייתי ממשיך עם החילוניות איפה הייתי היום. בצבא רוצים שתהיה קרבי, צבא לא יעשה אותך בן אדם אולי תהיה גברי, אבל לא בן אדם. אדם שיש לו מידות רעות, בצבא יהיה עוד יותר גרוע. הגאווה שם מרקיע שחקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר