"עדיין בשוק"

כמו גיבורה: כך התקבלה נעמה יששכר בישראל

הצעירה שראש הממשלה נתניהו הצליח לשחרר מהכלא הרוסי ולהשיב עמו במטוסו, התקבלה בדגלי ישראל ובהתרגשות רבה, בשדה התעופה ומחוץ לבית משפחתה ברחובות. תיעוד (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יששכר, הערב (צילומים: Olivier Fitoussi/Flash90)

נעמה יששכר, ששוחררה ממעצרה ברוסיה בגין החזקת סמים ונחתה אחר הצהרים בישראל, הגיעה הערב (חמישי) אל ביתה שברחובות, שם חיכו לה בציפייה והתרגשות רבה שכנים, קרובים ותומכים - רבים מהם עם דגלי ישראל בידיהם.

"כרגע יש לי רק לומר לכולם: תודה!", אמרה יששכר מיד עם נחיתתה בנתב"ג במטוסו של ראש הממשלה, והוסיפה: "אני עדיין בשוק מכל הסיטואציה".

מחוץ לבית המשפחה אמרה האם יפה לכתבים, בקול נרגש: "הרגע הזה הגיע. נעמה מוצפת, התלהבה מהדברים הפשוטים, במטוס היא התלהבה מהסכו"ם ומהזכוכית - כי לא היה לה את זה עשרה חודשים".

"תנו לה להפנים שהיא עכשיו בחופש. היא מוצפת. במטוס היא ראתה את השקיעה, והתחילה לבכות. היא לא ראתה שקיעה, והיא מאוד אוהבת שקיעות".

עם ראש הממשלה, במטוסו (צילום: מתוך @ariel_elharar_ בטוויטר)

יפה יששכר הוסיפה: "אנחנו, במשפחה המצומצמת, ניתן לה להתאושש, נעטוף אותה. אני לא יודעת איך נקבל אותה, אני לא יודעת איזה ילדה אני מקבלת. כשפגשתי אותה היא אמרה 'אני לא יודעת מה להגיד'".

אחותה של נעמה סיפרה על המפגש ביניהם: "היא פשוט התחילה לצחוק. קיבלתי אחלה מתנת יומולדת".

בשדה התעופה חיכו לה תומכי הליכוד בקריאות "ביבי מלך ישראל", ועם שלטים המזכירים כי ראש הממשלה נתניהו הוא שהוביל לשחרורה מהכלא הרוסי, בקשריו הטובים עם הנשיא פוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר